Live Streaming Big Stage 2023 Minggu 1

Live Streaming Big Stage 2023 Minggu 1. Malam ini akan berlangsungnya persembahan minggu pertama untuk konsert big stage 5 tau. Mulai 7 Mei 2023, konsert mingguan big stage 2022 akan bermula. seramai 12 orang peserta yang akan bertanding pada musim ini. Siapakah yang bakal tersingkir awal pada minggu pertama ini? kalau nak tahu, jom tonton Live Streaming Big Stage 2023 Minggu 1 di bawah ini ya.

 

Live Streaming Big Stage 2023 Minggu 1






Antara peserta yang terlibat dalam big stage 2023 adalah Naufal Azrin, Puteri Khareeza, Nadeera Zaini, Meer Nash, Firdaus Rahmat, Isaac Voo, Aufahanie, Putera Muhammad, Kumpulan COEX, Dem Lepak Boyz (Duo) dam 4 PESERTA DARI LUAR NEGARA.


Live Streaming Big Stage 2023 Minggu 1

 

Bagi yang nak tonton big stage 2023 minggu 1, korang boleh tonton di bawah ini ya. sebelum itu, aku nak bagitahu yang pengacara bigstage 23 ada kelainan sikit apabila Elly Mazlein di pilih sebagai pengacara dan akan ditemani oleh seorang lagi pengacara. 

Tapi akan diumumkan dalam konsert pertama nanti.

Tarikh : 7.5.2023

Masa : 9 Malam

Live Streaming

link 2 -

jom join group fb >> big stage fans << untuk live streaming.

Bagi yang tak tahu macam mana markah big stage di kira, meh aku terangkan.

Markah persembahan mereka akan dibahagi kepada dua bahagian iaitu berdasarkan pemarkahan oleh barisan panel juri dan undian peminat secara online.

Untuk bahagian pertama, 100% keputusan ditentukan oleh panel juri setiap minggu. Mereka akan menilai persembahan para peserta secara terus di konsert mingguan big stage.

Dari situ, hanya 3 bintang yang mendapat markah terendah yang akan memasuki proses bahagian kedua iaitu undian dari peminat.

Selepas itu, peserta yang mendapat markah terendah dan undian terendah akan di singkirkan.

Undian boleh dilakukan di laman web www.gempak.com/bigstage serta menerusi aplikasi SYOK.

Tak sabar nak tahu siapa yang akan tersingkir nanti kan.. tapi lagi tak sabar nak tengok persembahan kseluruhan peserta musim baru ni.

Semoga berjaya.

Previous Post Next Post