Biodata Nadeera Zaini Peserta Big Stage 2023

Biodata Nadeera Zaini Big Stage 2023 ini merupakan seorang penyanyi yang sedang meningkat naik di Malaysia. Dia juga turut akan bersaing dalam rancangan Big Stage untuk tahun ini. ahli keluarga Nadeera zzaini terdiri daripada dua orang adik beradik. 


Biodata Nadeera Zaini Peserta Big Stage 2023


Dia juga pernah bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Mersing, Johor. Kawan baik Aina abdul ini mempunyai kelebihan membawa lagu bernada tinggi.

Biodata Nadeera Zaini

Nama sebenar NADEERA ZAINI adalah Farah Nadeera binti Zaini. Kini dia sudah berusia 30 tahun dan dilahirkan pada 18 September 1993. Dia juga merupakan anak jati negeri Johor.

Bagi yang belum follow IG dia, boleh follow instagram nadeera zaini untuk dapatkan info terkini dari penyanyi hebat ini.

INFO MAKLUMAT

Nadeera mula menonjolkan bakat nyanyiannya sejak berusia 19 tahun dan ketika itu dia menyertai rancangan vokal bukan sekadar rupa pada tahun 2012. Pada tahun 2014 dia menyertai Mentor Legend.

Juara program lagu cinta kita musim kedua ini juga menyertai program all together now malaysia 2. Selain itu, Nadeera zaini juga pernah menjadi juara dalam pertandingan keroncong  dan juga bintang idola untuk negeri johor.

Berikut merupakan lagu yang dinyanyikan oleh Nadeera. 

Hasrat Hati

Nyawa, Panah

Tentang Kita (bersama Khareez)

Duka (bersama Dany Seth) 

Eyo (bersama Khenobu).


Previous Post Next Post