Senarai Peserta Big Stage 2023

Senarai Peserta Big Stage 2023. Tidak lama lagi akan bermulanya rancangan realiti kegemaran ramai iaitu BIG STAGE 2023. Sudah pasti saingan dalam big stage 2023 akan menjadi lebih kuat dengan pembaharuan yang dilakukan oleh pihak produksi dalam musim ini. Siapakah barisan peserta program bigstage yang akan bertanding nanti? 


Naufal big stage


Big Stage 5 akan ditayangkan secara langsung dari Auditorium MBSA, Shah Alam pada setiap hari Ahad bermula 7 Mei 2023 pukul 9 malam secara eksklusif di Astro Ria (saluran 104).

 Penambah Baikan Big stage 2023? 


Untuk musim terbaru ini, HOS big stage akan diambil alih oleh Elly Mazlein dan juga seorang lagi hos akan diumumkan sewaktu konsert pertama nanti. Juri pula akan ada kemunculan Aina Abdul sebagai juri tetap dan bakinya akan diumumkan dalam konsert big stage 2023 tau.


 Siapakah Peserta Big stage 2023?

Untuk musim ini, barisan peserta bigstage 2023 akan disertai oleh peserta dari Malaysia, Korea Selatan, Indonesia, SIngapura dan juga Brunei.

Berikut merupakan senarai peserta yang terlibat;-

Naufal Azrin

Puteri Khareeza

Nadeera Zaini

Meer Nash

Firdaus Rahmat

big stage 2023
Isaac Voo

Aufahanie

Putera Muhammad

Kumpulan COEX Dianggotai Mikaela Qistina, Amy Loh, Dalini, Eyqa Shahidan dan Elysha Khan.

Dem Lepak Boyz (Duo)

4 PESERTA DARI LUAR NEGARA

**akan diumumkan dalam konsert pertama nanti.


Kalau korang nak berkenalan dengn peserta lebih awal, korang boleh tengok program Big Stage 2023 bootcamp akan disiarkan pada 29 dan 30 april nanti sempena hari raya.

Semoga berjaya buat kesemua peserta yang bakal bersaing dalam big stage 2023 nanti. tak sabar nak tahu bagaimana prestasi peserta dalam musim terbaru yang akan bermula pada bulan depan.

Semoga berjaya!


Previous Post Next Post