SENARAI LAGU YANG LELAKI SUKA DALAM SENYAP !

Share:
SENARAI LAGU YANG LELAKI SUKA DALAM SENYAP !


SENARAI LAGU YANG LELAKI SUKA DALAM SENYAP ! | Bertenang - bawa bertenang ! kemain laju ja korang buka entri ni kan. mesti ramai yang nak tahu , lagu yang lelaki suka dalam senyap . Memang kita cerita sini habis sini je lah kan . hehehe

Aku ada 2 lagu yang di sukai oleh kaum lelaki . orang perempuan mesti nak tahu kan . Lagu yang pertama adalah Ku Rela Di benci nyanyian Aiman Tino dan Hancur Aku by Ekstranged dan fazura . terkejut ? haa, bukan senang nak tengok lelaki-lelaki di luar sana nak menyanyi lagu macam ni kan.

Selalunya dari pemerhatian aku, lagu-lagu jiwang ini lebih di gemari oleh kaum wanita. ramai kaum wanita menyanyi lagu-lagu ini di Smule dan sebagainya . Tapi jangan terkejut bila lelaki juga meminati lagu-lagu jiwang. haha mahu meleleh air mata bila dengar nanti . hehehe

Aku nak kongsikan lagu 3 lagu yang lelaki minat, korang memang tak akan sangka punya lah. dalam senyap-senyap , lelaki minat lagu-lagu ini . aku bagi hint, ada satu lagu , dia jadi Ost atau soundtrack satu drama terkenal tanah air. agak-agak drama apa tu ? nah , korang rujuk pautan ini .

Terkejut lagi ? dah-dah sikit-sikit sudah terkejut tu, nanti pengsan aku tak tanggung. hehehe . Aku nak tahu jugalah kan,

korang minat tak lagu-lagu yang di senaraikan dalam entri ini atau dalam pautan yang aku kongsikan tu ? cuba komen di ruangan komen di bawah. kita sembang-sembang ya . Jadi , SENARAI LAGU YANG LELAKI SUKA DALAM SENYAP ini kita selesaikan dekat sini je lah ya. hehe

Sekian.

No comments