BIODATA AIMAN TINO !

31 Julai 2016

Hai korang, penyanyi baru yang sedang meningkat naik iaitu Aiman Tino muncul dengan lagu ku rela di benci ,telah pun mencecah viewers sebanyak 5 juta lebih di Youtube ! Music video tersebut telah di tonton sebnyak 5 juta kali. hebat juga Aiman ni. Mungkin suaranya seperti penyanyi-penyanyi sezaman dengan Ezad Lazim dan Tomok dahulu. korang dah dengar lagu Ku rela di benci ? Berikut merupakan Biodata Aiman Tino :



BIODATA AIMAN TINO !

BIODATA AIMAN TINO !

Sekarang ni AIMAN TINO sudah semakin hebat. dah mula masuk ke bidang bisnes dan perniagaan tau tak. bagi yang bertanya, biodata aiman tino adalah seperti berikut

Nama : Muhammad Aiman Bin Yusri
Nama Artis : Aiman Tino
Umur : 18 tahun
Asal : Malaysia
Instagramhttps://www.instagram.com/official_aimantino/?hl=en

Sedap Suara Aiman Tino dengan lagu Ku Rela Dibenci .

Lirik lagu ku rela di benci


Ku ketawa kau menangis
Engkau tertawa aku menangis
Hanya dirimu oh sayangku
Kesudahan tiada henti
Hanya yang tinggal
Igauan mimpimu ternanti-nanti


Sering kali aku diuji
Air mataku terus mengalir
Membasahi di dadaku
Hanya ratapan di dalam hati
Moga tercipta kesudahan yang dinanti


Ku inginku dibenci olehmu
Agar kenangan manis terus terpadam
Selamanya


Menghitung menunggu mati
Agar kau jumpa yang dinanti
Semoga pemergianku ini terbaik untukmu
Tak sanggup ku dibohongi
Ku rela dijemput Ilahi
Kerna dia ku sanggup pergi
Hanya di sana kekal dan abadi

Ku inginku dibenci olehmu
Agar kenangan manis terus terpadam
Selamanya


Menghitung menunggu mati
Agar kau jumpa yang dinanti
Semoga pemergianku ini terbaik untukmu
Tak sanggup ku dibohongi
Ku rela dijemput Ilahi
Kerna dia ku sanggup pergi
Hanya di sana kekal dan abadi

Hanya di sana kekal dan abadi

 Terbaru lagu juga mendapat tempat dalam kalangan anak muda sekarang ni. kalau korang tanya anak-anak kita kebanyakkan akan kata idola mereka adalah Aiman Tino. hehe aku hanya mampu gelak jer .

semoga dia mampu jaga nama baik dia sampai bila-bila. masa sekarang ni nama di atas, mesti ada yang nak jatuhkan dia. kadang-kadang orang ni fitnah semata-mata nak jatuh kan orang lain tanpa rasa bersalah. kita doakan aiman tak jadi macam tu lah kan. 

Sekian.

2 ulasan:

  1. Banyak kali dgar lagu aiman tino

    http://ape-kinah.blogspot.my

    BalasPadam

Kataubaid© .