IKLAN RAYA CINA DARI CELCOM !

Share:
IKLAN RAYA CINA DARI CELCOM ! | Apabila menjelang hari perayaan kaum di Malaysia tidak kira sambutan hari raya ,tahun baru cina, deepavali atau pun apa jua perayaan , pasti ada iklan yang menyentuh perasaan muncul di kaca televisyen . Ia merupakan salah satu usaha syarikat-syarikat tertentu untuk memberi kesedaran mengenai kepentingan keluarga kepada rakyat Malaysia .


IKLAN RAYA CINA DARI CELCOM !


Sempena tahun baru cina yang sedang berlangsung ini, Syarikat telkomunikasi Celcom tidak terlepas dari membuat iklan yang penuh makna kepada rakyat malaysia terutamanya berbangsa cina . Korang dah tengok ka IKLAN RAYA CINA DARI CELCOM ! ?

Latar belakang IKLAN RAYA CINA DARI CELCOM !


Mengetengahkan mengenai suasana zaman sekarang yang lebih mementingkan gadget berbanding berhadapan dan bercakap sesama sendiri. hinggakan orang yang di depan mata kita juga kita berhubung melalui handphone . itu pun melalui whatsapp .

Oleh sebab itu celcom memberi jalan keluar untuk mengatasi masalah sosial ini. apa yang di berikan oleh celcom ? korang kena tonton dulu IKLAN RAYA CINA DARI CELCOM ! . Rujuk Pautan ini .

Sememangnya, hari sambutan perayaan perlu di gunakan dengan sebaiknya agar tidak mencemarkan perayaan yang di sambut. Bak kata orang melayu , hari perayaan adalah hari bermaafan dan mengelakkan persengketaan antara satu sama lain.

Kita tidak boleh nak salahkan gajet yang di keluarkan sebaliknya kitalah yang perlu mengawalnya. jangan sebab gajet , kita hilang keluarga tercinta.

Sebab itu IKLAN RAYA CINA DARI CELCOM ! ini betul-betul memberi kesedaran yang keluarga lebih penting. tidak cukup sebenarnya dengan hanya mengharapkan emoticon di whatsapp untuk mengetahui perasaan orang lain. Korang kena tengok dulu, baru korang faham apa yang aku sampaikan ini.

sekian.

1 comment:

  1. nice SEO post..... :D hehehe

    p/s : hi... sy dtg blogwalking dan sy dh follow blog comel awk ni.. hope awk sudila juga follow blog baru sy ye.. :D ty..
    banyak info menarik yang saya kongsikan di www.1001petua.com .. InsyaAllah, awk pasti tak kan menyesal.. :D

    ReplyDelete