Live The Hardest Singing Show Minggu 3 Full

Live The Hardest Singing Show Minggu 3 Full. Sebuah program realiti terbaru bagi menghimpunkan bakat-bakat besar dunia hiburan tanah air. 


Seramai 9 orang peserta the hardest bakal bertanding dalam musim ini. Siapakah peserta yang akan tersingkir pada minggu ketiga ini? Siapa pula akan layak ke final nanti? Sama-sama kita nantikan. 


Minggu lepas, tiada penyingkiran disebabkan Datin Alyah tarik diri dan rasanya akan ada penyingkiran malam ini. Jadi siapakah yang akan jadi peserta pertama tersingkir nanti?


Bagi kornag yang nak tengok konsert, berikut merupakan Live Streaming The Hardest Singing Show Minggu 3 Full untuk tontonan anda.  



Live The Hardest Singing Show Minggu 3 Full






Memandangkan ini musim pertama jadi ramai yang tak tahu format dan cara tonton the hardest singing show ni kan. Aku kongsi sikit dengan korang, Hos rancangan ini adalah Nabil Ahmad dan Rina Nose.


Mesti meriah gila malam ni kan.


Manakala barisan juri pula adalah Edry Abdul Halim, Zizan Razak dan Rossa. Untuk senarai peserta pula, korang boleh baca senarai peserta the hardes singing show yang kami dah update ni tau. 


Tarikh : 26.5.2024
Masa: 9 pm


Live Streaming The Hardest Singing Show Minggu 3 Full

Anda boleh tonton di bawah ini. 👇👇

PASTIKAN ANDA Subscribe channel ni 👉👉

FULL VIDEO 👇👇




Ramai tengok full live dekat link 2 - FULL KONSERT THE HARDEST SINGING SHOW MINGGU 3




p/s : tekan f5/ refresh sampai live muncul ya/

Anda Fans The Hardest Singing show? Jom Join group fb >> The Hardest Singing Show << untuk live streaming.


Tak sabar nak tengok aksi para peserta minggu ni.  Siapa yang akan dinobatkan sebagai Juara THE HARDEST SINGING SHOW musim pertama ini?  Setiap minggu pasti akan ada naik dan turun, jadi tak dapat teka siapa yang akan menang.  Jom sama-sama kita saksikan.

Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post