Cerekarama Adik Kakak (TV3)

Cerekarama Adik Kakak (TV3) mengisahkan tentang seorang adik yang sudah tua terpaksa menjaga kakaknya yang menghidap penyakit. ok GUYS! Malam ini akan ditayangkan sebuah cerekarama baru yang dilakonkan oleh Ogy dan juga Fazlina Ahmad Daud. 


Kiranya ini gandingan adik dan kakak lah ni. mesti bestkan, tajuk pun dah ada kena mengena. Memang rugi kalau korang tak tengok. jadi jangan lupa Saksikan telefilem Adik Kakak lakonan Ogy Ahmad Daud dan Fazlina Ahmad Daud pada Sabtu ini jam 10 malam di TV3.


Cerekarama Adik Kakak (TV3)


Cerekarama Adik Kakak (TV3)


Sinopsis adik kakak ini mengisahkan tentang pengorbanan seorang adik yang sanggup menjaga kakaknya yang ada masalah ID ( Intellectual Disorder). Hanum kini berusia 45 tahun masih setia menjaga kakaknya Azizah 52 tahun yang menghidap masalah ID pada tahap moderate.


Mampukah Hanum terus menjaga kakaknya sehingga akhir hayatnya? Sama-sama kita saksikan.


👉👉 Jom join group fb >> Kaki Drama < untuk info drama terbaru !


Cerita ini memang sedih dan boleh membuatkan anda mengalirkan air mata tau. aku tengok pun sedih dan menangis menonton pengorbanan adik kakak dalam cerita ni. selebihnya jalan cerita ini mengetengahkan elemen kekeluargaan yang tinggi.


Yang paling penting ia memberi pengajaran kepada kita. aku cadangkan korang tengok dengan anak-anak sebabnya boleh tunjukkan dan ajar mereka mengenai hubungan adik beradik dan tolong menolong antara satu sama lain.


Info dan Pelakon adik kakak


Bagi yang tak tahu, cerekarama ini ditayangkan pada 9 April 2022 pada jam 10 malam. Cerita ini diarahkan oleh Kyoll Hamzah untuk produksi Switch On Entertainment.


Antara pelakon yang terlibat adalah Fauziah Ahmad Daud, Fazlina Ahmad Daud, Fauziah Nawi, Hasnul Rahmat, Faye Kusairi dan Lia Natalia


Tak sabar nak tunggu malam ini. Selamat menonton!


Previous Post Next Post