Cerekarama Jeriji Patin (TV3)

Cerekarama Jeriji Patin (TV3). Cerita ini akan ditayangkan pada 2 April 2022. Antara pelakon utama dalam telefilem ini adalah Syazuwan Hassan dan Aisar Khalid. Aku nak ingatkan korang yang telefilem ini akan ditayangkan untuk slot cerekarama tau. Waktu tayangan jeriji patin adalah pada jam 10 malam di tv3.


Cerekarama Jeriji Patin (TV3)

cerita ini akan ditayangkan semula pada 6 mei 2023 untuk slot pukul 2 petang. rasanya sempena hari raya juga tu cerita ini diulang siar.

Sinopsis Jeriji Patin (TV3)

Telefilem ini mengisahkan tentang rizal iaitu seorang bekas banduan. Dia baru sahaja di bebaskan dari penjara. 

Dia mempunyai perasaan dan semangat yang kuat untuk membuktikan yang dia masih berguna untuk masyarakat. 

Bagaimana pula dengan penerimaan masyarakat? Kalau nak tahu, kenalah tengok telefilem ini nanti.

Jom join group fb >> Kaki Drama < untuk info drama terbaru !


Pelakon

Telefilem  ini diarahkan oleh Nazir Jamaluddin untuk Suarakita production. Antara pelakon jeriji patin yang terlibat adalah Syazuwan Hassan, Aisar Khaled, Nasir Bilal Khan, Afifah Nasir, Syean Mokhtar dan Mak Wan.


Review

cerekarama ini memang superb! sebabnya penuh dengan pengajaran. aku tengok pun rasa sedih dan sebak. kalau korang tak tahu, kenalah tengok sampai habis cerita ni ya. 

Lagi satu, korang kena buka minda korang dan tonton dengan tenang cerita ini. Kalau korang stress korang akan rasa cerita ini berat tetapi sebenarnya ringan serta memberi pengajaran berguna kepada kita.

Selamat menonton!


Previous Post Next Post