"

Episod Akhir Drama Suamiku Lelaki Pendosa! Fuh! banyak dugaan dan cubaan dalam drama kali ini. Dugaan yang dialami oleh Cahaya dan Dean Ilyas banyak mengajar kita erti pengorbanan. Barisan pelakon seperti Aaron AzizSofia al barakbah dan juga gambit saifullah berjaya menambat hati penonton. apa yang korang nak berlaku pada Episod Akhir Drama Suamiku Lelaki Pendosa ni? Jom kita tengok!


Episod Akhir Drama Suamiku Lelaki Pendosa!


Episod Akhir Drama Suamiku Lelaki Pendosa!


Dalam episod 26 semalam, Firdaus terlibat dalam kemalangan yang menyebabkan dia dimasukkan ke dalam Hospital. Namun, dia dapat sedarkan diri kemudian.

Tapi dugaan lain menimpa apabila Firdaus mengalami kegagalan buah pinggang dan mereka perlu mencari buah pinggang yang batu untuk Firdaus.

Sayang seribu kali sayang, kesemua buah pinggang milik ahli keluarganya tidak sesuai untuk Firdaus.

Datin Junaidah pula terpaksa berhadapan dengan anaknya si Idris. Sekarang ini dia dah makin naik lemak dan mula buat perangai yang boleh menjatuhkan syarikat milik bapanya.

Idris pun dah kawin dua dengan perempuan lain. Hidayah rasa tergugat dan kecewa. Alasan idris adalah dayah tak boleh mengandung dan beri zuriat dekat dia. 

Untuk peminat drama!

Jom join group fb >> Kaki Drama < untuk info drama terbaru !

Di akhir episod, Afnan datang melawat Firdaus sebelum dia buat pembedahan. Firdaus macam tak dapat bertahan lama lagi dan cerita itu tergantung di situ 

dan akan bersambung dalam episod akhir malam ini.

Nanti admin akan kemaskini balik ending dia yer!

Previous Post Next Post