Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 9 (GV6). Assalamualaikum semua! Masih terkejut dengan berita yang Astro melanjutkan siaran gegar vaganza untuk 4 minggu lagi?

Aku pun terkejut juga sebenarnya. hahaha tapi oklah boleh tengok para peserta bersaing lagi kan pada minggu depan. hehe

Korang tengok tak persembahan para peserta gegar vaganza 2019 pada hari ahad baru ini?

Amacam Best tak? Kalau tak tengok lagi, korang boleh layan di sini (klik).

Untuk minggu sembilan nanti,  8 orang peserta akan bertanding selepas roy tersingkir pada minggu ke 8 ini.


Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 9 (GV6)


Korang nak tahu senarai lagu yang akan dinyanyikan oleh peserta pada minggu ke 8 nanti? Jom sambung baca di bawah.

Bila dah tak jadi final ni, kita layan macam biasalah kan konsert minggu depan. hehe

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 9 (GV6)



Tema : Lagu Komposer terhebat dulu dan Sekarang.
  • Nabil dan Jihan- Lagi Syantik.
  • Naqiu - Tintin (Norhaniza Idris)
  • Jatt Ali - Mimpi Laila ( Yassin)
  • Hady Mirza - Taman Rashidah Utama.
  • One Nation Emcess - Hati Emas ( Dato M Nasir)
  • Wann - Hitam Putih Kehidupan.
  • Noorshila Amin - Ahai Usahlah
  • Sham Visa - Dari Sinar Mata.
  • Nur Fatima - Jangan Lafazkan.


Jom join group >> Kaki Hiburan LIVE << untuk live streaming.

Macam manalah persembahan peserta minggu depan kan. Sampai sekarang kita tak mampu jangka siapa yang akan menonjol dan siapa yang akan flop.

[Dah Baca?] Markah Para Peserta GV 2019 minggu 8 (minggu ini)..

Sebab masing-masing berikan yang terbaik dalam persembahan diorang. Minggu ini juara kita berubah tangan dan menjadi milik NAQIU !


Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 8 (GV6)


Tahniah Naqiu. Memang terbaik suara dia minggu ni.

Tak sabar pula nak tunggu hari ahad ni kan. hehe

Yang pasti minggu depan akan ada penyingkiran. Siapa yang akan tersingkir? itu kita tunggu hari ahad ini.

Post a Comment

Previous Post Next Post