Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 8 (GV6). Assalamualaikum semua! Masih terkejut dengan berita yang Astro melanjutkan siaran gegar vaganza untuk 4 minggu lagi?

Aku pun terkejut juga sebenarnya. hahaha tapi oklah boleh tengok para peserta bersaing lagi kan pada minggu depan. hehe

Korang tengok tak persembahan para peserta gegar vaganza 2019 pada hari ahad baru ini?

Amacam Best tak? Kalau tak tengok lagi, korang boleh layan di sini (klik).

Untuk minggu kelapan nanti,  9 orang peserta akan bertanding sekali lagi selepas tiada penyingkiran dilakukan pada minggu ini.

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 8 (GV6)


Korang nak tahu senarai lagu yang akan dinyanyikan oleh peserta pada minggu ke 8 nanti? Jom sambung baca di bawah.

Bila dah tak jadi final ni, kita layan macam biasalah kan konsert minggu depan. hehe

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 8 (GV6)




  • Nabil dan Jihan- Tiada lagu diumumkan.
  • Hady Mirza - Malaikat ( Hazama )
  • Naqiu - Percayalah (Siti Nurhaliza).
  • One Nation Emcess- Anak ( Carefree)
  • Noorshila Amin - Samar Bayangan ( Nicky Satria )
  • Jatt Ali - Sejuta wajah ( Sweet Charity ) 
  • Roy - Seniman Menangis ( Ismail Haron )
  • Nur Fatima - Cobalah untuk Setia (Krisdayanti)
  • Sham Visa - Separuh Aku (Noah)
  • Wann - Wajah Rahsia Hati ( Fauziah Dato' Ahmad Daud)


Jom join group >> Kaki Hiburan LIVE << untuk live streaming.

Macam manalah persembahan peserta minggu depan kan. Sampai sekarang kita tak mampu jangka siapa yang akan menonjol dan siapa yang akan flop.

[Dah Baca?] Markah Para Peserta GV 2019 minggu 7.

Sebab masing-masing berikan yang terbaik dalam persembahan diorang. Minggu ini juara masih berada di tangan kepada Hady Mirza.

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 8 (GV6)


Sejak kebelakangan ini Hady makin naik dan makin power tau. Memang terbaik suara dia minggu ni.

Kalau macam tu, kita tunggu sajalah konsert hari ahad ini. hehe.

Yang pasti minggu depan akan ada penyingkiran. Siapa yang akan tersingkir? itu kita tunggu hari ahad ini.

Post a Comment

Previous Post Next Post