Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 11 FINAL (GV6). Assalamualaikum semua! Ambik kau ! Sekali dua penyingkiran untuk minggu ini. Haha itulah mintak lagi kan. hehe

Aku pun terkejut juga sebenarnya. hahaha tapi oklah dari tak ada penyingkiran kan. haha. Dua kali tak ada penyingkiran, jadi rasa lain sikit bila ada balik kan. hehe.

Korang tengok tak persembahan para peserta gegar vaganza 2019 pada hari ahad baru ini?

Amacam Best tak? Kalau tak tengok lagi, korang boleh layan di sini (klik).

Untuk minggu final nanti,  6 orang peserta akan bertanding selepas Noorshila Amin dan Wann tersingkir.


Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 11 FINAL (GV6).




Korang nak tahu senarai lagu yang akan dinyanyikan oleh peserta pada minggu ke 11 nanti? Jom sambung baca di bawah.

Minggu depan Final weeh ! haha.

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 11 FINAL (GV6).


Lagu Battle

- Haa Tepok ( Naqiu vs Hady Mirza).
- In the End ( One Nation Emcees vs Nur Fatima ).
- Angguk Angguk Geleng Geleng Tunduk Tunduk ( Jatt Ali vs Sham Visa).


Ini Lagu Solo. 
  • Nabil dan Jihan - Pening (Nabil).
  • One Nation Emcess - Melompat Lebih Tinggi.
  • Hady Mirza - Ku Bersuara (Ernie Zakri).
  • Naqiu - Srikandi Cintaku.
  • Jatt Ali - Without You.
  • Nur Fatima - Insan (Yazid Search).
  • Sham Visa - Haruskah Diuji.

Jom join group >> Kaki Hiburan LIVE << untuk live streaming.

Macam manalah persembahan peserta minggu depan dekat final kan. Sampai sekarang kita tak mampu jangka siapa yang akan menonjol dan siapa yang akan flop.

[Dah Baca?] Markah Para Peserta GV 2019 minggu 10 (minggu ini)..

Sebab masing-masing berikan yang terbaik dalam persembahan diorang. Minggu ini juara kita berubah tangan dan menjadi milik Hady Mirza tau! Memang power persembahan diorang.



Gegar Vaganza 2019 Minggu 11 FINAL (GV6).



Tahniah Hady. Memang terbaik suara mereka minggu ni.

Tak sabar pula nak tunggu hari ahad ni kan. hehe

Siapakah yang akan dinobatkan sebagai juara gegar vaganza 2019 nanti? Kita tunggu jawapannya pada hari ahad ini.


Post a Comment

Previous Post Next Post