Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 10 (GV6). Assalamualaikum semua! Apa ni ! Tiada penyingkiran untuk minggu ke 9. Fuhh maksudnya masih 8 orang peserta yang akan tinggal dan beraksi di pentas final nanti.

Aku pun terkejut juga sebenarnya. hahaha tapi oklah boleh tengok para peserta bersaing lagi kan pada minggu depan. hehe

Korang tengok tak persembahan para peserta gegar vaganza 2019 pada hari ahad baru ini?

Amacam Best tak? Kalau tak tengok lagi, korang boleh layan di sini (klik).

Untuk minggu sepuluh nanti,  8 orang peserta akan bertanding selepas tiada penyingkiran yang berlaku.


Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 10 (GV6).



Korang nak tahu senarai lagu yang akan dinyanyikan oleh peserta pada minggu ke 10 nanti? Jom sambung baca di bawah.

Bila dah tak jadi final ni, kita layan macam biasalah kan konsert minggu depan. hehe

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 10 (GV6).



Tema : Fabalous
  • Nabil dan Jihan - Sha Na Na & Lagi Syantik (Duet Amy Mastura).
  • One Nation Emcess - Drama Band & Seribu Tahun (Duet Lan Solo ) .
  • Hady Mirza - All My Love & Takdir Tercipta (Duet Dia Fadila).
  • Naqiu - Always & Hanya Namamu (Duet Azmi Saat).
  • Jatt Ali - Kumiliki Bayangmu & Zakia (Duet Zur Eda).
  • Nur Fatima - Kau Pergi Tanpa Pesan & Kali Pertama (Duet Noryn Aziz).
  • Noorshila Amin - Dialah Di Hati & Kerna Terpaksa (Duet Ifa Raziah).
  • Sham Visa - Permata (Untuk Isteriku) & Usang (Duet Sani dan Usop Konpratasa).
  • Wann - Ku Gembira di Sampingmu & Dua Insan (Duet Zarul Umbrella).


Jom join group >> Kaki Hiburan LIVE << untuk live streaming.

Macam manalah persembahan peserta minggu depan kan. Sampai sekarang kita tak mampu jangka siapa yang akan menonjol dan siapa yang akan flop.

[Dah Baca?] Markah Para Peserta GV 2019 minggu 9 (minggu ini)..

Sebab masing-masing berikan yang terbaik dalam persembahan diorang. Minggu ini juara kita berubah tangan dan menjadi milik One Nation Emcees tau! Memang power persembahan diorang.


Gegar Vaganza 2019 Minggu 10.



Tahniah One Nation Emcees. Memang terbaik suara mereka minggu ni.

Tak sabar pula nak tunggu hari ahad ni kan. hehe

Yang pasti minggu depan akan ada penyingkiran. Siapa yang akan tersingkir? itu kita tunggu hari ahad ini.

1 Comments

  1. Sentiasa menanti persembahan Naqiu Boboy dan Sham Visa

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post