Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 6 (GV6). Assalamualaikum semua! Sihat ke korang hari ini? Alhamdulillah.

Korang tengok tak persembahan para peserta gegar vaganza 2019 pada hari ahad baru - baru ini?

Amacam Best tak? Kalau tak tengok lagi, korang boleh layan di sini (klik).

Untuk minggu kelima nanti, hanya 10 orang peserta akan bertanding selepas tiada penyingkiran dibuat untuk minggu ke lima ini.

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 6 (GV6)


Korang nak tahu senarai lagu yang akan dinyanyikan oleh peserta yang tinggal? Jom sambung baca di bawah.

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 6 (GV6)


Tema- melect 


  • Nabil dan Jihan - Aku tak percaya Cinta (Liyana Jasmay).
  • Jatt Ali - Still Loving you ( Scorpion).
  • NurFatima - Enggan.
  • Roy - Sonata Musim Salju (Hazami).
  • Hady Mirza - 
  • One Nation Emcess - Gadis dan Bunga.
  • Sham - Suratan Takdir.
  • Naqiu -  Juwita (Saleem).
  • Wann - Pengemis Cinta (Ella).
  • Feeza - Terus Mencintai (Siti Nurhaliza)
  • Noorshila Amin - Kerana Pengalaman.


Jom join group >> Kaki Hiburan LIVE << untuk live streaming.

Macam manalah persembahan peserta minggu depan kan. Sampai sekarang kita tak mampu jangka siapa yang akan menonjol dan siapa yang akan flop.

[Dah Baca?] Markah Para Peserta GV 2019 minggu 5.

Sebab masing-masing berikan yang terbaik dalam persembahan diorang.

Kalau macam tu, kita tunggu sajalah konsert hari ahad ini. hehe.

Post a Comment

Previous Post Next Post