Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 7 (GV6). Assalamualaikum semua! Sihat ke korang hari ini? Alhamdulillah.

Korang tengok tak persembahan para peserta gegar vaganza 2019 pada hari ahad baru - baru ini?

Amacam Best tak? Kalau tak tengok lagi, korang boleh layan di sini (klik).

Untuk minggu ketujuh nanti, hanya 9 orang peserta akan bertanding selepas Feeza tersingkir pada minggu ke 6 baru-baru ini.

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 7 (GV6)


Korang nak tahu senarai lagu yang akan dinyanyikan oleh peserta yang tinggal? Jom sambung baca di bawah.

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 7 (GV6)



Tema- Charas


  • Nabil dan Jihan- Anta Permana 
  • Hady Mirza - Jatuh Bangun ( Haqiem Rusli )
  • Naqiu - Rampas ( Akim and Majistret).
  • Jatt  Ali - Sumpah ( Naim Daniel)
  • Nurfatima - Patah Seribu ( Shila Hamzah )
  • Roy - Hajat ( Hael Husaini ) 
  • Sham - Pergi ( Aizat Amdan )
  • Wann - Terlalu Memuja ( Wanie Hasrita )
  • Noorshila - Vroom Vroom (Nabila Razali)
  • One Nation Emcess - Bila Rindu ( Ruffedge)


Jom join group >> Kaki Hiburan LIVE << untuk live streaming.

Macam manalah persembahan peserta minggu depan kan. Sampai sekarang kita tak mampu jangka siapa yang akan menonjol dan siapa yang akan flop.

[Dah Baca?] Markah Para Peserta GV 2019 minggu 6.

Sebab masing-masing berikan yang terbaik dalam persembahan diorang. Minggu ini juara bertukar tangan kepada Hady Mirza pulak.

Memang terbaik suara dia minggu ni. 

Kalau macam tu, kita tunggu sajalah konsert hari ahad ini. hehe.

Post a Comment

Previous Post Next Post