Live Streaming Gegar Vaganza 2019 Minggu 3 (27.10.2019). Malam ini akan bersiaran rancangan realiti nyanyian iaitu gegar vaganza 6. Dah masuk minggu ketiga dah rupanya. kejap jer kan masa berlalu.

Baik. Minggu lepas, Mazleela tersingkir setelah dua minggu beraksi dan pasti malam ini akan ada penyingkiran yang akan berlaku. Siapa pula yang akan tersingkir minggu ini? jom kita saksikan.

Kita recap balik top 3 persembahan minggu lepas. Juara minggu lepas adalah Naqiu diikuti di tempat kedua dengan Hady Mirza dan yang terakhir di tempat ketiga kita ada Sham Visa.

Adakah Sham visa akan merampas tempat pertama dari Naqiu? atau Hady Mirza yang akan menang malam ini?

Live Streaming Gegar Vaganza 2019 Minggu 3 (27.10.2019)


saingan makin sengit. kita juga sukar meramal apa yang akan berlaku nanti.

Dah baca? : Sham Visa terima 1000 mesej setiap hari di Instagram

Mereka telah memberikan yang terbaik dalam persembahan minggu lepas. Agak-agak diorang boleh masuk top 3 lagi kah malam ni?

Tarikh : 27 Oktober 2019
Masa : 9 pm

Kalau nak tengok live streaming gegar vaganza 2019 , boleh layan dekat bawah ni ya.

Live Streaming Gegar Vaganza 2019 Minggu 3 (27.10.2019)





p/s : link dah update, tekan f5/ refresh sampai live video muncul ya!

Jom join group >> Kaki Hiburan LIVE << untuk live streaming.

Kalau korang tak ada astro, boleh layan dekat sini jer ya.

Senarai Lagu Gegar Vaganza Minggu 3


  1. Nabil dan Jihan - Nobody(Wonder Girls)
  2. Naqiu - #123 ( Khai Bahar)
  3. Hady Mirza - Ibu Kota Cinta ( Def Cab C )
  4. Sham Visa - Sayang Sayang (Alif Aziz)
  5. Nur Fatima- Hati Kama (siti nurhaliza + Norhaniza idris)
  6. Feeza - Temberang ( Ayda Jebat)
  7. Wann - Asmaaradana (Tiara Jac)
  8. Roy - Gila Judi ( dato m daud kilau)
  9. Noorshila Amin - Pelesit Kota (Search)
  10. One Nation Emcees - Gelora (Tan sri p ramlee + Puan Sri Saloma)
  11. Kool - Lagu Zaman ( Ramli Sarip + Sm Salim)
  12. Jatt - Awallah Dondang ( Noraniza Idris)
  13. Ameer Sofarz - Samrah Mentari (Jamal Abdillah)

Live Streaming Gegar Vaganza 2019 Minggu 3 (27.10.2019)



Tak sabar nak tengok siapa yang akan jadi juara minggu ke 3 ni kan. Semoga berjaya buat kesemua para peserta yang bertanding pada musim ini dan pada minggu ini.

Korang yang nak tengok live streaming gegar vaganza 2019 malam ni, boleh tengok dekat sini tau. Kami akan kemaskini link live sebelum persembahan bermula.

Selalunya dalam pukul 8 malam macam tu. Korang standby siap-siap tau, nanti kalau lambat takut tak leh tengok pulak. hehe

Jom kongsikan entri live Streaming gegar vaganza 2019  ini dengan rakan-rakan anda yang lain.

baca juga : Markah keseluruhan peserta minggu 3 .

Post a Comment

Previous Post Next Post