Biodata Naqiu Boboy, Peserta Gegar Vaganza 2019

Biodata Naqiu Boboy. Salah seorang peserta gegar vaganza musim ke 6 yang menjadi tumpuan peminat adalah Naqiu! Dia merupakan vokalis bagi kumpulan Boboy satu ketika dahulu. Kini dia kembali untuk hiburkan para peminat dalam gv 6. Sekarang beliau akan terkenal dengan naqiu peserta gegar vaganza pula yer. hehe

Naqiu bakal menyertai all star gegar vaganza atau GV10 bersama dengan barisan juara Gegar vaganza mulai 24 september 2023 ini. Harapnya naqiu dapat buat terbaik kerana barisan peserta kali ini bukan biasa-biasa tau.

Dalam temubual bersama dengan Mstar pada 2019, Naqiu bagitahu sebab apa Boboy menyepikan diri ketika mereka tengah top.


Biodata Naqiu Boboy, Peserta Gegar Vaganza 2019


“Ketika Boboy mula dikenali ia merupakan zaman di mana kumpulan yang terdiri daripada budak-budak sekolah menguasai industri muzik tempatan. Ketika itu saya baru berusia 13 tahun... dapat pegang duit yang banyak, ada ramai peminat dan boleh dikatakan ada segala-galanya.

“Memang saya culture shock ketika itu, ilmu tentang pengurusan dunia hiburan pun tiada. Jadi saya terus nekad untuk mendalami ilmu muzik terlebih dahulu dan terus menghilang daripada umum,” kata Naqiu kepada mStar.

Dah Baca ? - Biodata Sham Visa, Tony Stark GV 6 ?

Biodata Naqiu Boboy Gegar Vaganza 2019


Nama Penuh : Wan Naqiuddin Bin Mohd Najib
Nama Artis : Naqiu Boboy
Asal :
Umur : 33 tahun
Lagu Popular : Episod Cinta dan Antara Remaja dan Dewasa

Dalam Gegar vaganza 6 nanti, Naqiu akan bergerak secara solo dan masih mengekalkan nama kumpulannya Boboy. Mampukah Naqiu memberi cabaran kepada peserta lain musim ini?

Sama-sama kita nantikan persembahan Naqiu nanti ya.

Biodata Naqiu Boboy


Kemaskini.
Naqiu menjadi satu fenomena baru dalam gegar vaganza 2019. Nama dia kembali menjadi sebutan.

Jom kita tengok persembahan Naqiu dekat bawah ini.



Memang sedap dan dia sentiasa buat yang terbaik pada setiap minggu. Semoga berjaya buat Naqiu di pentas gegar vaganza nanti.

Jom kongsikan biodata Naqiu boboy ini sebagai tanda support korang pada Naqiu.

Previous Post Next Post