Pelakon Drama Cinta Tiada Ganti

Drama baru bertajuk drama ' Cinta Tiada Ganti ' ini baru sahaja ditayangkan sejak 10 Julai 2018. Cerita ini ditayangkan bagi menggantikan drama monalisa yang telah tamat siarannya. Pelakon drama ni pun hebat-hebat belaka. Semalam sempat jugalah aku survey dekat facebook. aku tengok ramai yang cakap drama ni sedih. betul ke ?

PELAKON

Senarai pelakon drama cinta tiada ganti ini terdiri daripada pelakon Nelydia Senrose, Aedy Ashraf, Hafidz Roshdi, Ben Amir,Nafiz Muaz, Sweet Qismina, Syamim Farid, Marisa Yasmin, Rusdi Ramli, Emelda Rosemila, Shah Rezza, .

Pelakon Drama Cinta Tiada Ganti


Selain dari pelakon di atas, drama ini juga di bintangi oleh pelakon Nik Adam Mika, Wan Sharmila, Octovia Manrose, Dian P Ramlee, Puteri Rayyana Rayqa, Husna Mustaffa, Qazem Nor, Ahmad Idham, Fizz Fairuz.

ramai juga pelakon cerita ni. hehe

Untuk pengetahuan anda, drama ini merupakan adaptasi dari cerita popular dari filipina, sana'y wala nang wakas. Aku yakin, mak cik-mak cik dekat luar sana mesti layan drama ni kan. hehehe dulu cerita filipina ni pernah viral dalam kalangan rakyat malaysia.

jadi tak mustahil sambutan untuk cerita cinta tiada ganti ini akan seperti drama tersebut .

INFO DRAMA

Bilangan Episod : 100 episod
Tarikh Mula Tayangan: 10 Julai 2018
Waktu Tayangan : Isnin-Jumaat, 6:00 petang
Saluran Tayangan : Astro Prima & Maya HD 135

Previous Post Next Post