BIODATA NIK ADAM MIKAEL PELAKON KANAK-KANAK !

BIODATA NIK ADAM MIKAEL PELAKON KANAK-KANAK ! | Pelakon kanak-kanak yang lebih dikenali sebagai Nik Adam Mika yang sedang membintangi drama Suamiku paling sweet ini menjadi perbualan ramai .


Pelakon adik nik adam mika gambar


Sebelum ni , nik adam mik juga membintangi drama biar aku jadi penunggu tau. banyak drama yang adik nik adam mika berlakon rupanya.

Wajahnya yang tampan ketika usianya yang masih kecil menjadi aset kepadanya dalam dunia lakonan . Jom berkenalan dengan Nik Adam Mika .


BIODATA NIK ADAM MIKAEL PELAKON KANAK-KANAK !

Nama Penuh : Nik Muhammad Adam Mikael
Nama Artis : Nik Adam Mika
Umur : 7 Tahun
Asal : -
Instagramhttps://www.instagram.com/nikadammika/?hl=en

Seronok tengok nik adam mika berlakon dalam drama suamiku paling sweet . hehe dah lah nakal , di bulinya si maid dia tu hehe .

GAMBAR NIK ADAM MIKA !


Gambar nik adam mika pelakon kanak-kanak

gambar nik adam mika pelakon kanak-kanak

Gambar nik adam mika pelakon kanak-kanak


Korang kenal kan dengan nik adam mika ni dari mana ? jom komen di bawah. apa kata korang share BIODATA NIK ADAM MIKAEL PELAKON KANAK-KANAK ! dengan kawan-kawan yang lain tau.

Sekian .

Korang nak Rahsia Kek Coklat ? klik gambar di bawah ni !

No comments

Powered by Blogger.