Hai ~!! Hari ini saya nak cerita mengenai nafiz muaz. Siapa nafiz muaz ni ? kalau anda perasan, dia ini kerap menjadi pelakon dalam beberapa drama tempatan. Bakatnya dicungkil dari Drama Festival Kuala Lumpur tau.

Dengan wajah yang kacak, Nafiz tiada masalah untuk menembusi pasaran seni tanah air. Jom kita baca biodata nafiz muaz di bawah ini..

Biodata Nafiz Muaz

Biodata Nafiz Muaz


→  Nama Penuh: Muhammad Nafiz Muaz B. Mat Nasir
→  Nama Artis: Nafiz Muaz
→  Umur: 19 (2017)
→  Asal: Kedah
→  Drama: Sweetie Nanie, Amsyar (2016), Budak Boys (2018)
→  Telefilem: Tali Kasut (2017)

>> Instagram Nafiz Muaz <<

baca juga : Biodata Fendi Bakri Pelakon Mr Grey !

Gambar Nafiz Muaz ..



nafiz muaz

Biodata Nafiz Muaz

Kemaskini September 2019 : Nafiz Muaz kembali dengan karya yang lebih besar dan hebat. Kali ini dia akan menjadi watak utama untuk drama Cinta belum tamat tempoh bersama dengan Fendy Bakry dan juga Bella Astillah.

Korang minat tak drama tu? hehe Fuhh, makin murah rezeki nafiz lepas ni kan.

Hensem kan.. hehe

Bila tengok muka nafiz ni, rasa tenang ja kan.

hehe

jom kongsikan biodata nafiz muaz dengan fans dia yang lain...

2 Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post