Social Media

Ini Biodata Nelydia Senrose Pelakon Drama Encik Suami Mat Salih Celup

Biodata Nelydia Senrose. Pelakon cantik yang juga merupakan adik kepada Uqasha senrose bernama Nelydia Senrose. Semakin dikenali ramai, Nelydia seorang pelakon yang baik walaupun sering kali terpalit dengan kontroversi ,namun dia jenis yang bukan mudah melenting. Dia kawal keadaan dengan baik supaya dapat menjaga hati semua orang.

itu yang aku nampaklah, aku tak tau korang nampak macam mana . hehe bagi yang belum mengenali nelydia. berikut merupakan Biodata Nelydia Senrose


Biodata Nelydia Senrose
Biodata Nelydia Senrose

BIODATA NELYDIA SENROSE 



Nama Penuh : Nik Zaris Nelydia Senrose Nik Sen .
Nama Artis   :Nelydia Senrose
Umur            : 23 tahun (2017)
Tarikh Lahir  : 30 Julai 1994
Tempat Lahir : Kelantan

Instagramhttps://www.instagram.com/nelydiasenrose

Biodata Nelydia Senrose
Biodata Nelydia Senrose



Adik beradik senrose ni memang terkenal dengan kecantikan mereka yang tidak boleh dinafikan lagi. Selain tu, lakonan mereka pun tak boleh di nafikan. betul tak ? Ada tak peminat Nelydia senrose dekat sini. Jom komen ' Hi ' dekat bawah.

aku nak tengok ramai ke tidak. hehe

Aku harap korang dapat kenal nelydia melalui BIODATA NELYDIA SENROSE ini lah yer. kalau tak kenal lagi tak tau lah. hehe kita doakan yang nelydia tak terpalit dengan  kontroversi lagi lepas ni . hehe kesian pula tengok ramai yang kecam dia ni.

Entri sebelum - Jangan Cemburu Dengan Rezeki Orang lain.

No comments:

Powered by Blogger.