Senarai Pelakon Telefilem Transit Terakhir

Hai korang, malam ni kan ada tayangan Transit Terakhir di tv 3. Telefilem ini di barisi pelakon-pelakon hebat seperti Amar Asyraf, Fahrin Ahmad, Aleeza Kassim dan ramai lagi. Aku jarang kongsikan mengenari drama hari sabtu kan. hehe selalunya aku akan update pasal drama yang banyak episod, kali ni aku cuba untuk berkelainan pula. hehe

Drama atau telefilem ini merupakan arahan Ellie Suriati yang cukup terkenal dengan berlakon dengan menghayati emosinya. jadi ini karya beliau. jom baca Senarai Pelakon Drama Transit Terakhir ini dibawah.

Senarai Pelakon Drama Transit Terakhir
Senarai Pelakon Drama Transit Terakhir

Senarai Pelakon Telefilem Transit Terakhir


Pelakon dalam drama TRANSIT TERAKHIR ini mempunyai kekuatan dan kehebatannya tersendiri. aku yakin telefilem ini akan meruntun jiwa korang yang menonton cerita ini.

Tarikh Tayangan : Sabtu, 7 Oktober 2017
Waktu Tayangan : 9.00 malam
Saluran Tayangan : TV3
Senarai Pelakon :

Amar Asyraf
Roslan Salleh
Elgi
Fahrin Ahmad
Aleeza Kassim
Lisdawati
Ikhram Kamaruzaman

Sinopsis Telefilem Transit Terakhir

Untuk sinopsis telefilem ini, Ia mengisahkan mengenai seorang anak muda yang bekerja sebagai pemandu van jenazah

Jangan lupa menonton telefilem ini sebabnya Senarai Pelakon Drama Transit Terakhir ni pun dah hebat belaka, jadi mesti jalan ceritanya juga menarik. tak silap aku kisah mengenai pemandu van jenazah kan. haa apa yang jadi selepas itu ? sila tengok sendiri. hehe

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.