Biodata Amar Asyraf Pelakon Drama Menantu Bilal

Amar Asyraf oh amar Asyraf . haha saja kita buat style macam ni lak kan . hehe Pelakon lelaki yang hebat dan versetile ini merupakan antara pelakon faveret aku . hehe faveret tengok lakonan dia jelah yer. jangan pikiaq yang bukan-bukan . Jom ! berikut merupakan biodata amar asyraf.


Biodata Amar Asyraf


Biodata Amar Asyraf


Nama Penuh : Amar Asyraf Zailudin
Nama Artis : Amar Asyraf
Asal : Melaka
Umur : 30
Tarikh Lahir : 15 November 1986

Facebookhttps://www.facebook.com/amarasyrafpage/
Instagramhttps://www.instagram.com/amar_asyraf/?hl=en


Biodata Amar Asyraf
Biodata Amar Asyraf

**gambar sumber : Facebook Amar Asyraf

Korang minat tak dengan Amar asyraf ni ? sebelum ni dia berlakon drama umairah yang trending gila tu. dan sekarang pula drama terbarunya adalah drama menantu bilal bersama dengan pelakon-pelakon lain.

Bagi yang dok cari biodata Amar Asyraf, ni aku kongsikan untuk korang. jangan lupa saksikan drama lakonan amar asyraf di kaca tv anda.

Sekian .

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.