BIODATA SHARNAAZ AHMADPelakon yang semakin meningkat naik yang dikenali sebagai Sharnaaz Ahmad mula membina namanya menerusi beberapa drama-drama terbitan produksi tanah air. Sharnaaz merupakan seorang pelakon yang versetile. Banyak sudah drama yang dibintangi dan memberi impak kepada kerjayanya. 

Jadi jom ikuti biodata ringkas mengenai hero dalam drama lelakimu yang dulu ini . 

BIODATA SHARNAAZ AHMAD


BIODATA SHARNAAZ AHMAD


Nama penuh:
Sharnaaz Basir Ahmad

Tarikh lahir:
30 Ogos 1985

Umur:
32 tahun

Asal:
Georgetown, Pulau Pinang

Instagram: IG Sharnaaz

Ada yang nak IG Jebat tak? hehe Jebat merupakan nama anak Sharnaaz dan Nabila.
Ini Instagram jayden Jebat untuk anda - https://www.instagram.com/jebatjayden/

Isteri: Noor Nabila (Instagram)

Sharnaaz terkenal dengan drama Suamiku Encik Sotong, Mencintaimu ( tv3), Bomba Hero (TV2), Awak Sangat Nakal, Mr Hijab, Cinta Bukan Kristal dan lain-lain. Terbaru, macam aku bagi tau diatas, drama terbaru lakonan sharnaaz yang baru ditayangkan adalah drama lelakimu yang dulu.

Biodata Sharnaaz Ahmad Pelakon Drama Lelakimu Yang dulu


Diaa digandingkan sekali lagi dengan Nelydia Senrose. Korang dah layan ke belum tu? . Sharnaaz juga tidak pernah sunyi dengan kontroversi melanda dirinya, terbaru kes penceraian yang difailkan oleh isteri Sharnaaz, Nabil yang juga kakak kepada Neelofa mendapat perhatian media.

Aku tak minat nak cerita detail pasal kisah peribadi orang, kita pun tak yah lah menyibuk kan. hehe
Kita doakan Sharnaaz dapat selesaikan masalah peribadinya itu dengan baik dan kita doakan yang baik-baik kepada sharnaaz ya. 

Sekian.

1 Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post