SENARAI PELAKON DRAMA DIA BIDADARIKU !

7 Mac 2017

SENARAI PELAKON DRAMA DIA BIDADARIKU ! | Wah ! Erra Fazira berlakon lah  ! hehe mula-mula teruja gila bila tengok drama yang erra fazira berlakon . hehe maklumlah kan , kita membesar dengan drama-drama beliau . Kini drama Dia bidadariku di barisi oleh Erra Fazira dan Norman Hakim sudah mula di tayangkan tau ! Berikut merupakan SENARAI PELAKON DRAMA DIA BIDADARIKU !



SENARAI PELAKON DRAMA DIA BIDADARIKU !



SENARAI PELAKON DRAMA DIA BIDADARIKU !



TAJUK DRAMA : DRAMA DIA BIDADARIKU

Senarai Pelakon  : Erra Fazira, Hisyam Hamid, Norman Hakim, Raja Illya, Tisha Shamsir, , Dian P.Ramlee, Wan Raja, Salina Saibi 

Waktu Tayangan : Isnin-Khamis, 10.00 malam 

Saluran Tayangan : Astro Ria (104) dan Ria HD (123) 

Tarikh Mula Tayangan : 6 Mac 2017
Erra Fazira ni tak nampak tua kan . hehe itu lah yang boleh di katakan dengan primadona Malaysia ini . Gandingan terbaru bersama dengan Hisyam Hamid menonjolkan perwatakan Erra dalam drama seperti usia remaja lagi .

Kalau korang tak percaya , korang kena tengok drama Dia Bidadariku . SENARAI PELAKON DRAMA DIA BIDADARIKU pun dah sikit punya superb dah sebab banyak perlakon lama dalam cerita ni . hehe kalau korang perasan ramai pelakon dalam drama ni kan, diorang merupakan pelakon gerak khas . hehehe sebabnya adalah produksi yang sama . itu je. hehe suspen lah pulak . hehe

Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .