BELI " LIAR DETECTOR " DENGAN LAZADA !

BELI LIAR DETECTOR DENGAN LAZADA ! | Bagi peminat runningman, korang mesti perasan mengenai alat liar detector yang di gunakan Ahli runningman. Fungsi utamanya adalah untuk mengetahui sama ada orang yang bercakap itu benar atau berbohong . Baru ini adik aku ada BELI LIAR DETECTOR DENGAN LAZADA ! .

Di sebab kan kami minat dengan runningman jadi dia belikan dan cuba di rumah. setelah beberapa hari beli akhirnya sampai juga di rumah. Masa sampai tu teruja betul nak cuba main liar detector ni. banyak soalan di tanya untuk mengetahui sama ada alat terseebut berfungsi atau tidak.

GAMBAR LIE DETACTOR DARI LAZADA !


BELI LIAR DETECTOR DENGAN LAZADA ! .


BELI-LIAR-DETECTOR-DENGAN-LAZADA ! .


Alhamdulillah Alat liar detector ini berfungsi dengan baik . Oh ya, untuk yang tak tahu cara penggunaannya, meh aku terang serba sedikit.


CARA MENGGUNAKAN LIAR DETECTOR .


1. Masukkan tangan dalam Liar detector.
2. Tanya soalan dan jawab .
3. Kalau korang menipu, korang akan kena kejutan elektrik.
4. Kalau betul, korang tak kena kejutan elektik.
5. itu sahaja.


Kadar kejutan elektrik yang korang kena tu boleh di ubah dari level 1 hingga 4. maksudnya level 4 lebih kuat korang kena renjatan elektrik berbanding level 1 . Eksited kan kalau dapat benda ni . Permainan Liar Detector ini lebih kurang permainan true or dare . kalau tipu kena elektrik. itu je.


HARGA LIAR DETECTOR DI LAZADA.


BELI LIAR DETECTOR DENGAN LAZADA ! .


Harga dia ada yang mahal dan murah, adik aku beli yang RM 50 lebih je. tapi elok ja dan berfungsi dengan baik dan memang puas hati lah beli satu benda alah ni . Kalau korang dah beli, boleh lah try main benda ni dengan family korang. hehe

Kalau korang berminat nak beli alat liar detector ini. korang boleh beli di lazada . Korang boleh pilih mengikut harga yang korang berminat.

[+] BELI LIAR DETECTOR DENGAN LAZADA [ KLIK ]


Jom cuba ! hehe korang mesti teruja bila dapat guna Liar detector ini. Kalau nak BELI LIAR DETECTOR DENGAN LAZADA ! . Korang rujuk pautan yang aku kongsikan seperti di atas. Salah satu sebab korang kena dapatkan benda ini adalah kerana Rancangan runningman akan di teruskan seperti biasa ! diorang tak jadi nak berhenti .seronok betul dengar berita ni. hehehe

Previous Post Next Post