PROMOSI MALAYSIA AIRLINES SEMPENA CNY !

PROMOSI MALAYSIA AIRLINES SEMPENA CNY ! |  Sempena Perayaan Tahun Baru Cina yang akan menjelma, pelbagai promosi di jalan kan oleh syarikat-syarikat besar untuk mengurangkan beban mahupun memberi kegembiraan kepada Rakyat Malaysia ketika musim Perayaan ini. Tidak terlepas membuat Promosi iaitu Syarikat Penerbangan Malaysia Airlines ( MAB ) .


PROMOSI MALAYSIA AIRLINES SEMPENA CNY !


MAB atau nama sebelumnya MAS membuat promosi untuk perjalanan domestik bermula dengan RM 99 sahaja sempena Perayaan Tahun Baru Cina ini . MAB menawarkan potongan Harga sehingga 70 % untuk perjalanan anda bersama MAB .

Bagi yang berminat nak tahu lebih lanjut, Anda mesti rujuk Pautan ini .

Korang tahu, korang boleh dapat potongan harga untuk seat business class sempena tahun baru cina ini . Nampak tak betapa untungnya korang bila guna PROMOSI MALAYSIA AIRLINES SEMPENA CNY ! ini.

Selain dari potongan harga yang menarik, anda juga dapat meluangkan masa anda bersama keluarga anda ketika musim cuti sekolah sempena Tahun Baru Cina kali ini. Rancang elok-elok perjalanan anda dan jangan jadikan alasan terlepas flight atau terlepas promosi lepas korang baca entri PROMOSI MALAYSIA AIRLINES SEMPENA CNY ! .

Rugilah kalau kita tak ambil peluang Discount besar-besaran dari MAB sempena Tahun Baru China ini. kalau korang tak nak, tolong kongsikan PROMOSI MALAYSIA AIRLINES SEMPENA CNY ! ini dengan rakan-rakan lain ya. Semoga bermanfaat.

Sekian.

Previous Post Next Post