RUNNINGMAN SPECIAL EPISOD " DESCENDENT OF THE SUN " !



DESCENDENT OF THE SUN, RUNNINGAMN SPECIAL !I Dalam episod baru pada minggu ini, Runningman telah datangkan satu episod sebagai parody atau episod khas untuk Drama Descendent of the sun .3 tetamu atau guest untuk episod kali ini iaitu Jin Goo , Kim Ji woon, Eunseo dan juga Argus . Cumanya waktak argus atau nama sebenarnya  Lee Mcinnis hanya sekejap sahaja dan lebih banyak muncul untuk episod yang akan datang .

RUNNINGMAN SPECIAL EPISOD " DESCENDENT OF THE SUN  " !Dalam episod ini Runningman dan Guest perlu mencari siapa Red Son antara mereka 10 orang . Penentuan boleh di lakukan dalam setiap mission sebelum mission yang terakhir .Mereka boleh mengalahkan Red Sun dengan memastikan Orang yang di syaki tersebut berada di bawah no 3. Sebabnya misi khas kepada Red Sun adalah berada dalam kelompok 3 teratas.


Di pendekkan cerita, Red Son tersebut adalah Jin Goo. Semua ahli RM dan guest turut terkejut dengan lakonan dia sepanjang episod tersebut. Antara misi lain yang di mainkan oleh mereka adalah mencari pasangan untuk couple race . Pasangan yang ada adalah Ji hyo dan Jin goo, Jae Suk dengan Ji woon, kwang soo dengan eunseo , gary dengan suk jin dan akhir sekali jong kok dan haha .

Secara overall, minggu ini dah ada game dan permainan seperti sedia kala. sebelum ini runningman banyak episod yang hanya cakap-cakap sahaja, dan minggu ini dan minggu depan pasti memberi kainan atau memberi nafas kembali kepada episod runningman. Walaupun di kecam sebelum ini, tetapi mereka masih ramai peminat yang akan menanti saban minggu untuk episod baru runningman.

RUNNINGMAN SPECIAL EPISOD " DESCENDENT OF THE SUN  " !

Siapakah yang menang dalam episod ini ? korang tengok sendiri. hehehe

sekian.


Previous Post Next Post