4 PERKARA YANG PENGGEMAR MAKAN AYAM SAHAJA YANG TAHU ! KORANG SALAH SEORANG !

4 PERKARA YANG PENGGEMAR MAKAN AYAM SAHAJA YANG TAHU  | Ayam weh ! haha bila sebut pasal ayam, aku yakin ramai di antara kita yang menggemari dan menyukai ayam. Ia antara sumber makanan pilihan utama Rakyat Malaysia ketika mengambil makanan. Ayam goreng,ayam masak kicap, kari ayam, ayam pop corn dan banyak lagi menu yang berasaskan ayam menjadi pilihan kita semua. kali ini aku nak kongsikan mengenai 4 PERKARA YANG PENGGEMAR MAKAN AYAM SAHAJA YANG TAHU .

Artikel Berkaitan : REZEPI KARI AYAM SPECIAL .


4 PERKARA YANG PENGGEMAR MAKAN AYAM SAHAJA YANG TAHU .


4 PERKARA YANG PENGGEMAR MAKAN AYAM SAHAJA YANG TAHU 

1. Bila member tanya kau nak makan apa , kau dengan selambernya jawab. Ayam jer !
2. Selalu makan ayam menyebabkan member kata kita ini membosankan.
3. Berangan nak dapat bunga ayam .
4. Korang juga akan buat muka pelik bila ada orang cakap yang dia tak suka ayam . whaatt.

kesemua 4 PERKARA YANG PENGGEMAR MAKAN AYAM SAHAJA YANG TAHU adalah pengalaman yang kita pernah lalui bila segala yang kita makan adalah berasaskan ayam. Pernah tak korang alami situasi macam yang aku nyatakan. mesti pernah punya. tambah-tambah yang number 4 tu. hahaha kalau ada member yang tak suka ayam, mesti kita buat muka pelik sebab ayam sedap koot.

Artikel Berkaitan :  Cara Buat Telur Bentuk Love .

Kalau korang tak alami 4 PERKARA YANG PENGGEMAR MAKAN AYAM SAHAJA YANG TAHU yang aku sebutkan dekat atas, mesti korang pernah alami salah satu dari 18 Perkara yang penggemar ayam sahaja yang tahu. banyak fakta yang di rungkaikan dalam entri tersebut. Rujuk Pautan Ini .

Pendek kata, bukanlah menjadi kesalahan untuk makan ayam dengan kuantiti yang banyak, tetapi kita kena faham faktor kesihatan juga perlu di jaga. korang tahu, dalam part atau bahagian pada ayam yang mana baik untuk di makan ? jawapannya adalah dada ayam.jadi lepas ini, rajin-rajinkanlah makan dada ayam yer.  Jom kita tag kawan-kawan kita lepas korang share entri ni, korang tag kawan korang yang kaki makan ayam. mesti dia pernah alami perkara yang sama macam aku tulis di atas. hehe

Sekian.

No comments

Powered by Blogger.