David Beckham lepak di Kuala Lumpur, Komen Aliff Syukri dan Shiha Zikir curi tumpuan

Semalam kita di kejutkan dengan kehadiran bintang bola sepak England dan Manchester United yang tiba di KLIA. Rupa-rupanya, bintang tersebut akan menghadiri satu sesi bersama dengan peminat bola sepak di TRX.


David Beckam lepak di Kuala Lumpur



Bintang yang dimaksudkan adalah David Beckham. Dia akan menyertai majlis 'The World of the Predator Exhibition' untuk mengimbas sejarah 30 tahun but bola sepak dikeluarkan jenama gergasi, Adidas.


Sebelum ini, dia berada di Bangkok sebagai duta Adidas untuk majlis yang sama dan juga di Korea Selatan. 


Beckham juga telah memuat naik gambar dia berlataar belakangkan menara berkembar KLCC dan dia juga menyatakan ketakjubannya melihat bangunan pencakar langit itu.


Pagi ini, Beckham menyertai Klinik bola sepak bersama-sama dengan anak-anak Malaysia di ibu kota. Ia memberi peluang kepada anak-anak malaysia menerima pendedahan awal mengenai bola sepak daripada lagenda Manchester United itu.


Aliff Syukri Buat Lawak di Post David Beckham


Beckham menulis caption di instagram miliknya dengan caption


“I mean… wow… What a view, what a city,” tulisnya ringkas.


Antara selebriti Malaysia yang meninggalkan komen di post berkenaan adalah Shiha Zikir, Penyanyi dan pelawak Shiha Zikir meminta Beckham berduet lagu This & That dengan dirinya.


Manakala komen aliff syukri mendapat respon daripada fans lain juga. Aliff berkata yang dia merupakan artis nombor satu Malaysia. komen tersebut memberi hiburan kepada peminat-peminat beckham di Malaysia.


Semalam, Beckham mengakhiri hari-harinya di Malaysia di butik Adidas di The Exchange TRX dengan bertemu peminatnya. Ribuan hadir memeriahkan suasana dan bertemu dengan lagenda hebat itu.

Previous Post Next Post