Youtuber Penggal Kepala Bapa dan Tayang Dalam Youtube

Youtuber Penggal Kepala Bapa dan Tayang Dalam Youtube. Seorang lelaki Pennsylvania telah ditangkap selepas didakwa membunuh bapanya, sebelum memaparkan kepalanya yang dipenggal dalam video YouTube yang mengerikan sambil menyemburkan teori konspirasi sayap kanan.


Justin Mohn, 32, dituduh membunuh bapanya, Michael Mohn, polis memberitahu NBC News. Walaupun polis tidak mendedahkan umur mangsa, rekod awam menunjukkan dia berusia 68 tahun.


Youtuber Penggal Kepala Bapa dan Tayang Dalam Youtube



Mohn telah ditahan kira-kira 100 batu dari tempat kejadian kerana disyaki membunuh tahap pertama, penderaan mayat dan memiliki alat jenayah dengan niat, menurut dokumen mahkamah yang dikeluarkan awal Rabu.


Dia dihadapkan pada pukul 4 pagi dan dinafikan ikat jamin, kata Kapten Polis Perbandaran Middletown, Pete Feeney.


Dalam video YouTube, yang bertajuk "Mohn's Militia - Call To Arms For American Patriots" dan dipetik dalam aduan polis, Mohn dilihat memakai sarung tangan dan memegang kepala bapanya dalam beg plastik. Nanti nampak kepala dalam periuk masak.


Mohn berkata bapanya adalah pekerja persekutuan selama 20 tahun dan merujuknya sebagai pengkhianat, menyeru kematian semua pegawai persekutuan dan menyerang pentadbiran Presiden Joe Biden, pergerakan Black Lives Matter, komuniti LGBTQ dan aktivis antifa. YouTube mengalih keluar video itu, yang berdurasi lebih 14 minit, beberapa jam selepas ia disiarkan.


Dalam satu kenyataan, jurucakap YouTube berkata video itu telah diturunkan kerana "dasar ketatnya yang melarang keganasan grafik dan ekstremisme ganas."


"Video itu telah dialih keluar kerana melanggar dasar keganasan grafik kami dan saluran Justin Mohn telah ditamatkan sejajar dengan dasar ekstremisme ganas kami. Pasukan kami menjejaki rapat untuk mengalih keluar sebarang muat naik semula video itu," kata kenyataan itu.

Post a Comment

Previous Post Next Post