Live Streaming Malaysia vs Syria 8.1.2024

 Live Streaming Malaysia vs Syria 8.1.2024. Malam ini akan berlangsung satu perlawanan menarik menyaksikan dua pasukan berentap bagi aksi persahabatan sebelum piala asia 2023. berikut merupakan Chinese Taipei vs Malaysia malam ini.



Live Streaming Malaysia vs Syria 8.1.2023



Live Streaming Malaysia vs Syria 8.1.2024



⚽ Malaysia vs Syria
🕖 8:00 malam ini
🏟 Stadium Qatar
Live streaming di bawah 👇👇

Fakta Bola Sepak Syria


Pasukan bola sepak kebangsaan Syria (Bahasa Arab: منتخب سُورِيَا لِكُرَّةُ الْقَدَم) mewakili Syria dalam bola sepak antarabangsa, dan dikawal oleh Persekutuan Arab Syria untuk Bola Sepak, badan induk bola sepak di Syria. 

Syria tidak pernah layak ke pusingan akhir Piala Dunia, tetapi mencapai pusingan kelayakan keempat pada 2018. Pasukan itu kini dilarang oleh FIFA daripada bermain di tempat sendiri, kerana mereka tidak pernah menganjurkan perlawanan sejak Disember 2010. 

Di peringkat antarabangsa, Syria memenangi Kejohanan WAFF 2012, Sukan Arab 1957 dan Sukan Mediterranean 1987.

Live Streaming Malaysia vs Syria 8.1.2024

Skuad Malaysia kali ini dihiasi dengan pelbagai pemain lama dan baru. Diharapkan kemasukan pemain kali ini dapat meningkatkan keserasian antara pemain menjelang kejohanan asia awal tahun hadapan. Sudah pasti rakyat Malaysia mahu melihat kesefahaman di antara pemain bagi memastikan kemenangan untuk pasukan


Bagi anda yang nak tengok perlawanan Malaysia vs Syria, anda boleh tonton menerusi link di bawah ini ya.

join group fb >> Bola Live << untuk live streaming match bola.

LINK 1 - Malaysia vs Syria.

LINK 3 - TV9

Aku rasa skuad negara mampu menunjukkan prestasi terbaik mereka dalam mendapatkan point yang banyak dari perlawanan ini. Kita doakan agar skuad harimau malaya kesayangan kita ini mampu mengalahkan India dalam aksi malam ini.

Selamat menonton.


Post a Comment

Previous Post Next Post