Tok Ram Dedah Nana Tersingkir jika ada penyingkiran minggu separuh akhir

Tok ram tampil mendedahkan jika ada penyingkiran di minggu separuh akhir, maka Siti Nordiana lah yan akan tersingkir. Tok ram juga mengatakan yang kualiti nyanyian Nana agak kurang memuaskan.


Nana menyanyikan lagu Sudah ku tahu dan hampa hatimu dan mendapat kedudukan terakhir dalam senarai finalis all star gegar vaganza. Tok ram bercakap di hadapan media selepas konsert minggu separuh akhir dengan berkata;  


Tok Ram Dedah Nana Tersingkir jika ada penyingkiran minggu separuh akhir



“Yang lapan orang ini pun tak tahu mereka akan pergi final, tapi kalau kata ada penyingkiran memang Siti Nordiana. Teruk dia menyanyi,” katanya ringkas.


Selepas Nana selesai buat persembahan, Tok Naz yang memberi komen dan melontarkan kata-kata pujian kepada Nana.


Komen tok naz berbunyi


“Untuk malam ini saya sukakan idea, dari aspek nyanyian, nada-nada tinggi well- supported, masuk lagu kedua , the energy is there, lepastu ada rap pula tu, lebih agresif.


“Masuk dangdut manja, tetapi hati-hati masa dangdut, melodi ada off, overall it's a very promising performance,” komennya.


Namun begitu buat peminat siti nordiana, Nana akan bertanding di pentas final allstar gegar vaganza 2023 nanti bersama dengan 7 orang peserta lain.


Ayuh berikan sokongan anda kepada siti nordiana dan doakan agar Nana berjaya menjadi juara untuk edisi kali ini. Semoga berjaya untuk nana.

Previous Post Next Post