"First time saya buka baju…" Hun Haqeem Tayang Sixpack Buat Netizen tak keruan

Terkejut tengok Instagram Hun Haqeem apabila dia memuat naik gambar tanpa baju yang menunjukkan setengah badannya. Tanpil menjelaskannya kepada astro gempak, Hun berkata; 

“ Benar, first time saya buka baju… tapi kadang-kadang, nak buka baju tu perlu selalu ada sebab kenapa kita nak buat. Saya buat atas dasar kerja. Sebagai contoh, babak buka baju diperlukan kalau masuk dalam dewa bedah untuk pembedahan.


"First time saya buka baju…" Hun Haqeem Tayang Sixpack Buat Netizen tak keruan


“Tambahan pula, watak Aliff Hadi dalam drama ini merupakan seorang sharp shooter. Jadi, untuk visualkan orang seperti itu, the body must shows lah. Secara visual mungkin dia tak sado, tapi bila orang tengok, orang tahu dia boleh fight dan defend diri dia,” katanya kepada Gempak.

“Berat saya pernah mencecah sehingga 120 kilogram suatu ketika dahulu. Kemudian, saya turunkan berat badan. Ketika itu, saya hanya turunkan berat secara fizikal bukan dengan mental. Jadi, berat naik sikit.

“Kali ini, dari berat 120 kilogram, saya berjaya turun ke 68 kilogram. Mungkin untuk penurunan berat kali kedua ini saya akan bersedia secara mental untuk kekalkan rutin saya sekarang,” katanya lagi.

“Ramai peminat harapkan yang terbaik dan mereka turut bagi idea kepada saya untuk jayakan watak dalam drama ini. Apa yang kami harapkan adalah untuk jadikan drama ini sedekat yang mungkin dengan penonton. Nantikan!” katanya.


Previous Post Next Post