ia pentas lebih besar - Ryan Lambert

ia pentas lebih besar - Ryan Lambert. Menjelang pertemuan KL City dan juga Al seeb, pemain kuala lumpur city berkata, pentas final afc cup ini lbih besar berbanding final piala Malaysia menentang pasukan JDT. Dalam final itu, pasukan KL City menewaskan pasukan gergasi selatan itu dan memenangi piala tersebut.


ia pentas lebih besar - Ryan Lambert




 ia pentas lebih besar - Ryan Lambert

"Betul (mahu beraksi untuk skuad kebangsaan)…saya mahu lakukan dan sejujurnya, saya mahu membuktikannya dalam perlawanan itu nanti.



"Harap diberi peluang selepas ini, tapi ia terpulang kepada penilaian mereka (barisan kejurulatihan negara)," katanya yang mahu mengikut jejak Declan yang sudah meraih penampilan pertamanya bersama skuad Harimau Malaya dalam kejohanan Piala Raja Thai, bulan lalu.



"Sudah tentu ini adalah aksi terbesar dalam hidup saya bermain di pentas akhir Piala AFC selepas tahun lalu saya menang di perlawanan akhir (Piala Malaysia), dan ia pencapaian cukup baik dan saya amat berbangga sekali.


"Tapi kali ini, ia pentas lebih besar dan kami akan tempuh dengan sabar serta fokus pada apa yang dirancang dengan cuba meraih kemenangan," katanya.

Previous Post Next Post