Maguire Bantu Jerman ikat England

Maguire Bantu Jerman ikat England. England dinafikan kemenangan dramatik selepas kesilapan lewat oleh penjaga gol Nick Pope menghentikan kebangkitan hebat dan menghadiahkan Jerman gol penyamaan dalam pertembungan Liga Negara-Negara UEFA di Wembley.


Maguire Bantu Jerman ikat England


Maguire Bantu Jerman ikat England

Dalam permainan nasib yang berubah-ubah, Jerman melihat ke arah kemenangan apabila dua kesilapan buruk daripada Harry Maguire yang malang meletakkan pasukan Hansi Flick mengawal.


Pengurus England, Gareth Southgate kekal setia kepada pemain pertahanan itu walaupun bergelut di Manchester United tetapi keputusan itu membuahkan hasil.


Maguire kehilangan penguasaan bola kemudian menjatuhkan Jamal Musiala untuk melepaskan sepakan penalti di mana Ilkay Gundogan memberikan Jerman pendahuluan tujuh minit selepas separuh masa kemudian kehilangan bola dan terkeluar dari kedudukan ketika pemain Chelsea, Kai Havertz melengkung pada detik terbaik selepas 67 minit.


England berdepan kekalahan ketiga berturut-turut tetapi mempamerkan perwatakan dan ketabahan yang hebat untuk mengubah permainan dan bergerak dalam melihat apa yang akan menjadi kemenangan yang meningkatkan semangat dalam perlawanan terakhir sebelum Piala Dunia di Qatar.


Luke Shaw menyumbat satu gol kemudian gol penyamaan hebat daripada pemain gantian Mason Mount dan penalti Harry Kane, yang diberikan selepas kekasaran terhadap Jude Bellingham oleh Nico Schlotterbeck, nampaknya telah menamatkan perlawanan yang tidak mungkin dalam masa 12 minit.


Malangnya bagi Pope, dengan harapan untuk mempertaruhkan dakwaannya sebagai timbalan kepada pilihan pertama Jordan Pickford, dia meraba-raba pukulan rutin daripada Serge Gnabry ketika berbaki tiga minit, meninggalkan Havertz untuk menerkam dan mengutuk England mencatat keputusan terburuk mereka sejak 1993.

Previous Post Next Post