Bila kalah, kita adalah imigran - Liridon

Bila kalah, kita adalah imigran - Liridon. Selepas prestasi kurang baik yang ditunjukkan oleh Sumareh dalam aksi menentang tajikistan pada hari ahad. ramai juga yang mengecam dan memberi komen yang tidak baik terhadap pemain berkenaan. 


Bila kalah, kita adalah imigran - Liridon


Bila kalah, kita adalah imigran - Liridon

tetapi yang menarik perhatian adalah Pemain naturalisasi negara, Liridon Krasniqi meluahkan kekecewaannya terhadap netizen dan rakyat malaysia yang mengecam sumareh. Liridon dalam satu entri storynya berkata;

“Kita dianggap warga Malaysia apabila menang. Bila kalah, kita adalah imigran,” dipetik dari gambar yang dimuat naik oleh Liridon.



--

Komen kami, memang betul apa yang diperkatakan oleh liridon ni. ramai netizen dan peminat bola sepak Malaysia melepaskan kemarahan kepada pemain naturalisasi sahaja. Dulu de paula, sekarang yang jadi mangsa adalah sumareh pula.

Sebagai satu pasukan, kita perlukan menang bersama dan kalah pun bersama. tak perlu menggunakan kata-kata kesat kepada pemain tak kiralah apa jua latar belakangnya. harap peminat bola sepak malaysia tidak mengulangi kesilapan yang sama selepas ini.

Liridon, Sumareh dan de Paula, kami minta maaf.


Previous Post Next Post