EA Sports FIFA Bekerjasama dengan JDT?

EA Sports FIFA Bekerjasama dengan JDT? Semalam, Tunku Mahkota Johor, Tunki Ismail Ibni Sultan ibrahim ada memuat naik gambar dirinya bermain dengan permainan video FIFA 23. Sebenarnya TMJ menjadi salah seorang terawal dapat menggunakan versi baru untuk musim terbaru ini.


EA Sports FIFA Bekerjasama dengan JDT?


EA Sports FIFA Bekerjasama dengan JDT?

Bagi rakyat biasa, FIFA 23 akan dilancarkan pada 24 september 2022 ini tau. Yang menarik perhatiannya adalah ada satu tweet bertanyakan sama ada JDT akan berkolaborasi dengan EA Sports.

TMJ menjawab ringkas dengan tulisan ' YA '. ini juga menjadi persoalan sama ada Liga Malaysia akan disenaraikan dalam game FIFA 23 atau hanya JDT sahaja yang terlibat kerana aksi di Asia Champion League.


EA Sports FIFA Bekerjasama dengan JDT?

Jika betul menjadi kenyataan, maka ia merupakan satu sejarah baru dalam dunia bola sepak Malaysia kerana menyertai barisan pasukan-pasukan terkuat dunia untuk permainan video tersebut. 

Dalam twwet TMJ berbunyi

“Terima kasih @EAsoutheastAsia dan @gb_gamesbond untuk salinan tajaan FIFA23. Berbesar hati untuk menjadi antara yang terawal mencubanya. Mengharapkan lebih banyak kerjasama pada masa akan datang.” Tulis TMJ di Twitter.

Persoalan netizen kepada TMJ.

“Jadi EA Sports akan hadir Tunku?” dan TMJ dengan ringkas menjawab “Ya.”

Previous Post Next Post