Erling Haaland menjaringkan hatrik kedua

Erling Haaland menjaringkan hatrik kedua. Erling Haaland menjaringkan hatrik kedua dalam banyak perlawanan ketika Manchester City yang berleluasa mengalahkan Nottingham Forest yang baru dinaikkan pangkat.Selepas 19 minit tiga masa menentang Crystal Palace pada hujung minggu, terdapat pejalan kaki 26 secara perbandingan antara gol pertama dan terakhirnya pada petang ini.


Erling Haaland menjaringkan hatrik kedua


Erling Haaland menjaringkan hatrik kedua

Namun jika dua perlawanan itu digabungkan, Haaland menjaringkan enam gol yang luar biasa dalam sejam memandangkan pemain Norway itu digantikan enam minit sebelum perlawanan Palace berakhir. Ia mengambil jumlah keseluruhannya untuk musim ini kepada sembilan.


Joao Cancelo menambah gol keempat apabila dia menghalau hantaran baik Bernardo Silva merentasi kawasan penalti sebelum rakan penyerang Haaland, Julian Alvarez menjadi tumpuan utama.


Pada penampilan sulung penuh Liga Perdana, pemain Argentina itu menghasilkan penyudah yang baik untuk menewaskan Dean Henderson selepas diarahkan oleh Riyad Mahrez.


Kemudian, selepas Kevin de Bruyne melakukan penguasaan bola di dalam bahagian sendiri dan meledak ke hadapan sejauh 50 ela, Alvarez mengambil tempatnya dan menamatkan saingan tinggi ke atas jaring Forest selepas rembatan Mahrez ditepis ke laluannya.

Previous Post Next Post