Sharnaaz Senyum Kena Usik Dengan Elly Mazlein

Sharnaaz Senyum Kena Usik Dengan Elly Mazlein. Semalam, konsert gegar vaganza 9 minggu kedua agak kelam kabut dengan banyak perkara berlaku. Nabil ahmad tidak muncul ketika konsert dan digantikan dengan daniel zain pula.


Sharnaaz Senyum Kena Usik Dengan Elly Mazlein


Sharnaaz Senyum Kena Usik Dengan Elly Mazlein

Tidak dengan itu, kelibat sharnaaz ahmad juga menjadi tumpuan apabila bekas kekasihnya shila amzah merupakan peserta gv9 untuk tahun ini. Kenapa sharnaaz datang gv dan ramai juga yang risau adakah shila amzah boleh fokus dengan persembahannya nanti.

Namun semua itu diselamatkan oleh Elly mazlein sebagai pengacara. Dia mengusik sharnaaz dengan mengatakan sharnaaz datang sebab nak tengok dia jadi hos.

Elly mazlein berkata ; “Sharnaaz datang tak akan nak tengok Kak Lina kan? Shila okay? Kadang-kadang malu itu boleh jadi balik,” usiknya.

Usikan tersebut mendapat tepukan gemuruh penonton di dewan dan juga di rumah. Sharnaaz pula hanya tersenyum dengan komen tersebut.

Shila juga nampak sediki awkward dan tak tahu nak buat apa tetapi dia masih tersenyum profesional di atas pentas menanti persembahannya di komen oleh para juri.



Previous Post Next Post