Mizz Nina Umum Sudah Bercerai Dengan NOH Salleh

Mizz Nina Umum Sudah Bercerai Dengan NOH Salleh.. Baru sebentar tadi kita bersembang mengenai kisah rumah tangga pasangan ini, kini Nina sendiri telah mengumumkan di instagram miliknya. 


Mizz Nina Umum Sudah Bercerai Dengan NOH Salleh


Mizz Nina Umum Sudah Bercerai Dengan NOH Salleh

Sebentar tadi, Nina yang menulis caption di instagramnya berbunyi 

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

BismillahiRahmaniRahim,


Noh and I have an important announcement to make.


After much thought and careful consideration, we have both mutually agreed on going our separate ways.


Alhamdulillah, we are grateful to Allah for allowing us to spend 11 beautiful years together with all the ups, downs and adventures. We also would like to thank all our supporters for showing us much love all these years. Don’t worry, we are still friends and we wish well for each other.


We can plan but Allah’s plans are far greater.


Please make lots of du’a for us especially during this Iddah period, we would appreciate everyone to respect our privacy, and in keeping with among others Sura’ Al Hujurat verse 12, to not speculate or spread false assumptions about us to avoid fitnah. Your du’as and prayers are what we need.


‎جَزَاكُمُ اللهُ خَيْرًا كَثِيْرًا

--


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

BismillahiRahmaniRahim,


Noh dan saya ada pengumuman penting untuk dibuat.


Selepas banyak berfikir dan pertimbangan yang teliti, kami berdua telah bersetuju untuk pergi secara berasingan.


Alhamdulillah, kita bersyukur ke hadrat Ilahi kerana mengizinkan kita menghabiskan 11 tahun yang indah bersama-sama dengan segala suka duka dan pengembaraan. Kami juga ingin mengucapkan terima kasih kepada semua penyokong kami kerana menunjukkan kasih sayang kepada kami selama ini. Jangan risau, kami masih berkawan dan mendoakan kebaikan untuk satu sama lain.


Kita boleh merancang tapi perancangan Allah lebih hebat.


Tolong banyakkan berdoa untuk kami terutamanya dalam tempoh Iddah ini, kami menghargai semua orang untuk menghormati privasi kami, dan selaras dengan antara lain Surah Al Hujurat ayat 12, untuk tidak membuat spekulasi atau menyebarkan andaian palsu tentang kami untuk mengelakkan fitnah. Doa dan doa anda adalah yang kami perlukan.


‎جَزَاكُمُ اللهُ خَيْرًا كَثِيْرًا

--

Sebagai peminat, kita doakan kebahagian mereka di masa hadapan . kita tak tahu lagi bagaimana mereka nanti di masa hadapan. Peluang untuk bersatu kembali masih terbuka untuk mereka.

Semoga terus sukses dengan haluan masing-masing buat masa ini. 

Previous Post Next Post