Selangor Mula Rentak Kemenangan

SELANGOR POWER!  Selangor Mula Rentak Kemenangan. orang cakap, bibit bibit kebangkitan sudah muncul dalam pasukan Selangor apabila mereka telah merekodkan kemenangan kedua berturut-turut setakat ini.


Selangor Mula Rentak Kemenangan


Selangor Mula Rentak Kemenangan

Dalam perlawanan semalam, Selangor menerima kunjungan Penang fc yang kini berada di kedudukan terbawah liga di stadium petaling jaya.

Di separuh masa pertama, kedua-dua pasukan bermain imbang dan kita lihat selangor banyak membuat serangan tetapi penyudah mereka sangat tumpul. Akhirnya kita lihat keputusan separuh masa kedua-dua pasukan terikat tanpa jaringan.

Bermula separuh masa kedua, Selangor berubah dan bermain dengan lebih baik. Pada minit ke 60 penang fc terpaksa bermain dengan 10 orang apabila pemain mereka syukri dilayangkan kad kuning kedua dan diarah keluar padang oleh pengadil.

Ia susulan terjahan kuat terhadap mukhairi ajmal yang membuatkan pengadil tidak dapat beri peluang kepadanya lagi.

Kemudian, jurulatih selangor membawa masuk Shahrel fikri dan ia membuahkanhasil apabila pemainitu berjaya menjaringkan gol pertama perlawanan.

Kemudian pada minit 79, syahir yang baru masuk berjaya menjaringkan gol menarik dari luar kotak penalti seterusnya menjadikan keputusan akhir selangor 2-0 penang.


Previous Post Next Post