Zhafri Yahya Mahu Kembali Sarung Jersi Skuad Kebangsaan

Zhafri Yahya Mahu Kembali Sarung Jersi Skuad Kebangsaan. Salah satu nama yang menjadi sebutan peminat bola sepak adalah Zafri yahya. Dia merupakan pemain tengah pasukan KL City ini akan menyertai skuad mereka beraksi di pentas AFC Cup 2022 nanti.

Zhafri yang ketika ditanya sama ada akankembali sarung jersi harimau malaya atau tidak, dia menjawab dia mahu mengintai peluang untuk kembali ke dalam kem harimau malaya selepas gagal menyertai senarai pemain skuad kim pan gon itu. 

Zhafri Yahya Mahu Kembali Sarung Jersi Skuad Kebangsaan






Zhafri Yahya Mahu Kembali Sarung Jersi Skuad Kebangsaan

"Pemain mana yang tidak memasang impian untuk menyarung jersi skuad kebangsaan lebih-lebih lagi skuad negara kini sudah berada dalam kelasnya yang tersendiri selepas layak beraksi dalam pentas Piala Asia 2023 sesudah 42 tahun menanti detik bersejarah itu.



"Namun Pan-gon sudah pasti mempunyai perancangan yang lebih baik, tapi saya sesekali tidak akan putus asa, sebagai pemain saya perlu meningkatkan lagi prestasi dan memperbaiki kelemahan yang ada.


"Besar impian saya agar mampu memperagakan aksi terbaik dalam kancah Piala AFC yang bermula Jumaat ini selain kancah Liga Malaysia (Liga M)," katanya ketika ditemui selepas aksi Liga Super menentang Terengganu FC (TFC) malam kelmarin.


Previous Post Next Post