"

 Bisik Bisik Gelora Episod 32. Arumi tengah solat dengan Akif. Waktu tengah berdoa tu, Jad terdengar yang arumi doa agar kesembuhan diberikan kepada Akif. Jad terkejut sebab dia tak tahu akif sakit. dia mula terbayang Akif tu anak dia sebab perangai akif sebijik dengan perangai dia. 

Nada pula mengandung anak Fakhri. Dia terus serang Fakhri dan minta dia bertangung jawab. Tapi Fakhri tak percaya dan tak mahu bertanggungjawab. Dia siap tuduh Nada pernah tidur dengan lelaki lain selain dia.

Girlfriend baru Fakhri pun ada sekali dalam rumah tu. Nada Kecewa dan sedih. Nada pergi cari Jad untuk minta tolong dengan dia kawin dengan Nada. Tapi Jad tolak mentah-mentah dan dia minta Nada tak cari dia lagi. Bagus pulak mamat ni..

Jad nekad nak buat ujian DNA untuk Akif. Dia perlu jawapan segera!

Bapa Nada serang Fakhri dan minta dia bertanggungjawab atas apa yang dia buat dekat Nada. Sekali kena lempang si fakri tu. Jad balik kampung nak tengok Arumi dan fakhri. Arumi terkejut weh tiba-tiba dia balik. hahaha

Jad dah mula terima akif dan berbaik balik dengan akif dan arumi. Diorang happy duduk dekat kampung. dekat penghujung cerita tu, jad dapat panggilan talifon dan bersambung..

adakah panggilan talifon dari Nada ataupun dari Hospital mengenai ujian DNA yang dia buat hari tu? fuhh suspen betullah episod seterusnya. 



Drama Bisik Bisik Gelora Episod 32






Drama Bisik Bisik Gelora Episod 32

Cerita ini mengisahkan kehidupan Bani Arumi yang sangat nakal dan lincah. Bapanya Tuan Akalil telah menghantar dia ke kampung agar Arumi menjadi lebih sopan dan baik.

Di kampung, Arumi telah berjumpa dengan seorang pemuda yang bernama Jad Izzuddin. Dia ni alim kalau depan keluarga dia, tapi nakal kemain bila dia dengan orang lain.

Pertemuan jad dan arumi telah membawa kepada jinjang perkahwinan.

Tonton drama bisik bisik gelora episod 32



Namun satu trajedi berlaku yang menyaksikan ibu dan ayah arumi maut dalamkemalangan pada hari perkahwinannya.

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Arumi menyalahkan Jad atas apa yang berlaku. Pada hari yang sama juga, Jad ditangkap polis dan dipenjarakan.

nak tahu apa kesudahan cerita ni?

korang kenalah tonton sampai habis drama ni tau. Selamat menonton!


Previous Post Next Post