"

Drama 7 Hari Mencintaiku 3 Episod 10. Helmi ajak syakilla kerja dirumah dia sebagai tukang masak. dia buat macam tu sebab sofi masak tak sedap dan asyik sibuk dengan Irfan jer. Selalu Helmi makan sorang jer. Mia pula jeles dengan fatin sebab semua orang suka fatin dan mereka nak fatin kawin dengan khuzairi. Khuzairi pula mula tak senang duduk bila Dr Adam kembali rapat dengan Mia. Dia pun cemburu...korang boleh layan teaser drama ini dulu lah yer. Antara pelakon asalnya yang terdiri dari Shukri Yahaya, Siti Saleha, Bil Azali, Shazwan Zulkifli dan juga Wan Sharmila. Mesti ramai tak sabar nak tahu jalan cerita Drama 7 Hari Mencintaiku 3 Episod 10 kan. Jom kita sambung baca di bawah ini. 


Drama 7 Hari Mencintaiku 3 Episod 10



Drama 7 Hari Mencintaiku 3 Episod 10

Ramai juga yang tertanya-tanya mengenai sinopsis drama 7 hari mencintaiku 3 ni. Yerlah, tak ada sinopsis full pun setakat ini. Tapi kalau korang tengok teaser tu ada dah klu-klu untuk kesemua drama tu kan.

Untuk musim ketiga ini, Perhubungan diantara Khuzairi dan Mia diuji dengan kehadiran dua insan baru dalam hidup mereka. Mia mula cemburu bila khuzairi mula dekat dengan Fatin Husna.

Khuzairi pula cemburu bila Mia dekat dengan Taufik. Mak leha pula masih tidak berubah. Ada sahaja cara dia untuk membenci mia adriana tu.

Kalau nak tahu kesudahan cerita ni, kenalah tengok sampai habis cerita ni nanti.

Tonton episod penuh

>> di TV 3



Peminat drama 7 hari mencintaiku! jom like page fans drama ni >> 7 hari mencintaiku fans !

Drama ini akan ditayangkan pada setiap hari isnin sehingga hari Ahad pada jam 7 malam. Kiranya dah dekat nak buka puasa tu boleh tengok lah dengan family kan.

Bagi yang tak tahu, drama ini hanya ada 35 episod keseluruhannya dan akan mengambil slot akasia di TV3. Skrip ini ditulis oleh Siti Rosmizah dan diarahkan oleh Jamal Khan.

Selamat menonton! 


Previous Post Next Post