"

Aku tahu ramai nak tengok Telefilem Demi Raya ini kan. Antara pelakon utamanya adalah Juliana Evans, Ummar Dzariff dan Naqiu Mohd. Telefilem ini akan disiarkan pada hari ahad ini di saluran Awesome TV.


Telefilem Demi Raya




Telefilem Demi Raya

Demi raya ini mengisahkan tentang dua adik beradik iaitu Ika dan Adiknya. Diorang ini berazam nak tolong ayah mereka di kampung setelah 2 tahun PKP kan. 

Diorang nak balik sambut raya sekali dengan ayah diorang tu. Ditambah pula, ayah mereka di uji dengan kehilangan pekerjaan.

Mula timbul akal baru dalam otak mereka. akhirnya mereka nak buat pertandingan Karaokick dan menang RM10,000.

Dapatkah pertandingan itu mendapat sambutan ramai? sama-sama kita saksikan.

Info Telefilem.

Macam aku dah kongsikan dekat atas ni, cerita ini telah  disiarkan pada hari 24 april 2022 yang lalu di saluran Awesome TV tau.

Antara pelakon yang terlibat adalah Juliana Evans, Ummar Dzariff, Naqiu Mohd, Sadiq M. Jamil, Qistina Ariff

Kalau korang dah tengok, boleh komen dekat bawah ini ya!

Previous Post Next Post