"

Live Streaming Gegar Vaganza 8 Minggu 1. Malam ini akan bermula konsert minggu pertama Gegar vaganza 2021. Seramai 13 orang peserta bakal bertanding dalam minggu pertama ini. Siapakah peserta pertama yang akan tersingkir pada malam ini? Sama-sama kita nantikan. Selalunya tak ada penyingkiran minggu pertama kan. hehe. Berikut merupakan Live Streaming Gegar Vaganza 8 Minggu 1 untuk tontonan anda.  


Live Streaming Gegar Vaganza 8 Minggu 1




Aku rasa setiap tahun, mesti ramai yang tunggu rancangan ni kan. Pengacara program GV 8 juga masih dikekalkan iaitu Nabil dan Jihan. Kalau korang nak tahu senarai peserta, korang boleh baca senarai peserta di sini (klik). 

Tarikh : 21.11.2021
Masa: 9 pm


Live Streaming Gegar Vaganza 8 Minggu 1

Anda boleh tonton di bawah ini. 👇👇



FULL VIDEO 👇👇




p/s : tekan f5/ refresh sampai live muncul ya/

Anda Fans Gegar Vaganza? Jom Join group fb >> Gegar Vaganza Fans << untuk live streaming.


Tak sabar nak tengok aksi para peserta minggu ni.  Siapa yang akan dinobatkan sebagai Juara Gegar Vaganza 2021? Setiap minggu pasti akan ada naik dan turun, jadi tak dapat teka siapa yang akan menang.  Jom sama-sama kita saksikan.

Selamat menonton.



Previous Post Next Post