Siri Drama Malaysian Ghost Stories 2021

Siri Drama Malaysian Ghost Stories 2021. Sebuah drama seram yang dikumpulkan dalam 30 episod ini akan ditayangkan di Astro Ria. Kisah seram yang berkaitan lagenda alam mistik di ceritakan kembali dalam bentuk drama. Cerita ini mula ditayangkan pada 25 Ogos 2021 yang lalu dan di tayangkan pada setiap hari isnin hingga khamis. Antara pelakon yang terlibat adalah Janna Nick,  Bella Astillah dan ramai lagi. Bagaimanalah jalan cerita drama malaysian ghost stories ni kan. Jom sambung baca di bawah ni ya.


Siri Drama Malaysian Ghost Stories 2021


Siri Drama Malaysian Ghost Stories 2021

Bagi yang tak tahu, Siri Drama Malaysian Ghost Stories  ini mempunyai 30 Episod tau. Drama in diarahkan oleh Azhari Zain, Izuan Mokhtar dan Eoon Shuhaini.

Skrip ceritanya pula ditulis oleh Srikandi Emma, Aloy Paradoks, Epy Kodiang dan Amar Amir.

Anda boleh baca full sinopsis di sini - Sinopsis Malaysian Ghost stories .

Antara pelakon yang terlibat adalah Janna Nick, Zahiril Adzim, Meerqeen, Bella Astillah, Chubb-E, Syazwan Zulkifly, Nazeera Sardi, Ellie Suriaty, Adam Shahz, Anna Jobling, Keith Foo, Kazar Saisi, Amerul Affendi, Ara Johari, Hasnul Rahmat, Jasper Supayah, Azman Ahmad, Hanna Aqeela, Azar Azmi, Fimie Don, Nabil Aqil, Balkisyh Semundur Khan, Erry Putra, Hamdan Senario, Sabrina Ali, Eric Fuzi, Fadhli Masoot

Sebenarnya, cerita ini seram tau. Rugi kalau korang tak tengok sampai habis. Kalau yang minat cerita hantu, aku cadangkan korang layan sampai habis tau.

Setiap episod ada kisahnya tersendiri. Maksudnya setiap hari akan ada cerita baru untuk anda. Tapi masih berkisar cerita seram melayu.

Jangan lupa tengok tau! 

Previous Post Next Post