AKAN DATANG! ALL TOGETHER NOW MALAYSIA!

AKAN DATANG! ALL TOGETHER NOW MALAYSIA! Sebuah rancangan realiti nyanyian 'all together now malaysia' dari United Kingdom ini akan bersiaran di Malaysia. Kiranya macam format asal dari UK dan di sesuaikan dengan negara kita.

Rancangan ini akan di hoskan oleh Sherry Al hadad dan akan diikuti dengan 50 orang juri yang terdiri dari kalangan penyanyi-penyanyi tempatan.

Ketua juri adalah Dato Ac Mizal. Mesti meriahkan program ni. 

AKAN DATANG! ALL TOGETHER NOW MALAYSIA!


ALL TOGETHER NOW MALAYSIA DIJANGKA AKAN BERMULA PADA JUN 2021.

Setakat ini, program ini dijangkan akan bermula tidak lama lagi. Pasti ramai tak sabar nak tengok aksi peserta-peserta yang berbakat yang akan bertanding dalam pertandingan ini. 

Setakat ini 14 buah negara telah mengadaptasi rancangan ini di negara masing-masing dan Malaysia satu-satunya negara di Asia yang mendapat hak penyiaran rancangan ini. 

Rancangan ini juga akan di siarkan di Astro. Sepatutnya ia ditayangkan selepas the masked singer tapi terpaksa di tunda sehingga jun nanti. 

Penyertaaan Peserta

Beberapa bulan lalu telah di buka penyertaan untuk sesi uji bakat dan ramai yang telah di pilih. Jadi kita nantikan siapakah yang akan beraksi di pentas all together now nanti ya. 

Nantikan pengumuman rasmi dari Astro ya.

Previous Post Next Post